Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To ale snůška axiomů a pouhých předpokladů . Jak se to vyvine bude zejména na dohodě GB s EU . Je vidět že pán si s ekonomií ani fakty moc nerozumí.

0 0
možnosti

Dík, lépe bych to nenapsal. R^

1 0
možnosti

ktery dalsi stat/staty by jako mely vystoupit? neverim tomu ze nektera z vlad zemi EU si dovoli udelat referendum.

1 0
možnosti
Foto

Česká republika, Německo, Francie, atd....Demokratickým vládám nezbude nic jiného, než respektovat vůli občanů (voličů). :-)

0 0
možnosti

Vedení EU nemá důvod k rezignaci, nemá důvod ustupovat nacionalistům. Beneš po Mnichově odstoupil, ale pomohlo to něčemu ?

1 1
možnosti
Foto

Beneš nebyl vystřídán svobodně a demokraticky zvoleným nástupcem... Pokud jste spokojen s fungováním EU a jejích institucí, tak asi jiný názor mít nemůžete...

0 0
možnosti
Foto

O zákazu angličtiny jsem nikoho mluvit neslyšel. Že po vystoupení VB přestaně být úředním jazykem EU pokud ji nějaký stát neoznačí za svůj jednací jazyk je celkem logické vzhledem k tomu, že každý stát má právo na 1 úřední jazyk.

Povinost zavést Euro je dná přístupovými smlouvami.

Pokud se Briktanie opravdu rozhodne vystoupit je pro zbytek žádoucí ať tak učiní co nejdříve. Nejhorší pro všechny je nejistota.

K novým volbám není žádný důvod-Brexit pokud k němu vůbec dojde nemá s EP nic společného.

Pokud je něco plné nesmyslnných výplodů tak je to především váš blog.Rv

1 10
možnosti
Foto

Nikdy nezklamete...:-). Není (zatím) povinnost moje blogy číst, takže Vám doporučuji to využít, dokud to jde...Máte pravdu, Evropský parlament nemá nic společného s Evropou ani Evropskou unií a tedy ani s brexitem. Jak prosté...

5 1
možnosti

mám dotaz, připadaly vám projevy Farage jako velmi slušné a nehisterické??? on totiž Farage a jeho strana UKIP měla jen jediný cíl a to rozvrátit EU, ale mně jde o způsob chování tohoto pána na půdě EU? a jak hodnotíte skutečnost, že se jak Farage tak Juncker tak dobře objímali??? když vlastně jsou absolutní nepřátelé?

výsledek referenda není podle mne dílem neschopnost EU ale vysoké schopnost UKIPu manipulovat své věci neznalé voliče...tedy jim lhát, ostatně jsem na to dnes napsal článek, jak to vysvětlíte pane?

4 6
možnosti
Foto

Můj blog je o tom, co by podle mě měli dělat evropské politické elity a lídři, aby nedocházelo k další erozi EU a exitům...Neřeším chování "pseudo- elit"...Nemyslím si, že se 16 milionů Britů dá tak lehce zmanipulovat. Pro brexit hlasovala hlavně starší generace, která pamatuje válku a poválečnou obnovu a má dostatek životních zkušeností. Proto bychom jejich rozhodnutí neměli brát na lehkou váhu, bagatelizovat a hledat za ním temné síly nebo Putina s Obamou...Váš článek jsem nečetl. Můžete mně dát odkaz? Děkuji.

1 1
možnosti

Ne EU, ale Evropa jde do kytek.

1 1
možnosti

J74a76r34a 93R24a61n60k

30. 6. 2016 16:44

Proc uz hazite flintu do zita?:-(

0 1
možnosti
Foto

Naopak, vyzývám k řešení...:-) Pokud to vyznívá jinak, tak se omlouvám...

1 1
možnosti
Foto

Milý pane, vy to své příjmení nosíte oprávněně. :-)

2 6
možnosti

P91a64v94e50l 61V69é72b47r

30. 6. 2016 16:35

Zato vaše jméno bylo zvoleno zcela nepříhodně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 15,44
  • Průměrná čtenost 2178x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik