Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I58v61a27n 25M52a76r90e76k

29. 12. 2016 9:31

Vy jste jel p.Makovče 154km/hod? Tak mi není jasné , co zde vůbec "řešíte" RvRvRv Policie R^[>-]

7 3
možnosti
Foto

I51v49a18n 66M66a11r86e37k

29. 12. 2016 9:36

A propos . . . P.Makovče, na Slovensku už byste byl bez "papírů". . . . .Překročení rychlosti do 20 km/hod=100€, nad dvacet=zabavení řidičáku. . . . .To je pro ty co se nemohou "vlézt do kůže" celkem pohodový výchovný trest,ne ? !

4 1
možnosti
Foto

J71i17ř92í 55K50i87n20d55l

28. 12. 2016 23:10

Vy, jako řidič vozidla jste na dálnici překročil výrazně nejvyšší dovolenou rychlost stanovenou právním předpisem . Takže pokuta byla zcela oprávněná a podle mého mírná. Kdyby jste rychlost překročil o 5 km v hodině dá se v totmo případě mluvit o nízké společenské nebezpečnosti a lze to v tomto případě řešit domluvou. Pokuty které uloží státní Policie jdou do státní rozpočtu a ne do rozpočtu Policie.

6 3
možnosti
Foto

Máte pravdu, jel jsem jako pirát silnic a pokuta byla nejen oprávněná, ale skutečně absurdně nízká. Chtěl jsem policistům nabídnout více peněz, ale určitě by si je nevzali...:-). Některé pokuty, dle mých informací a zkušeností, jdou přímo do rodinných rozpočtů dopravních policistů, takže vůbec státní rozpočet nezatěžují...

1 3
možnosti
IH

I32v88o 64H29r61a73b28a65l

28. 12. 2016 22:00

Článek chápu jako výkřik autora - vždyť já porušoval zákon jen trochu, tak proč si mě všímají, proč mě trestaj.

Blbej názor. Buď zákon (rychlost) porušil a potom trest je na místě, nebo ho neporušil a byl ochránci zákona neoprávněně pokutován. Jiná varianta není.

Vzhledem k tomu, že autor sám porušení zákona přiznává, měl by džet h...

8 3
možnosti
Foto

Zákon jsem vědomě porušoval, ale vzhledem k nulové nebezpečnosti mého protiprávního jednání by to určitě mohla policie řešit domluvou...:-)

2 5
možnosti
VV

Ja si tedy toho hemzeni jaksi nevsiml, a na poctu nehod se to zrejme neprojevilo. Bohuzel.

2 1
možnosti
Foto

Tak to jste měl štěstí...Já platil v té době za "rychlou" jízdu rovnou dvakrát...:-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 15,44
  • Průměrná čtenost 2178x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik