Diskuse

Policejní Ježíšek aneb lapkové pana ministra

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jo, jak se nám jezdilo po Německu, když se hlásávalo, že v Německu je povinné označit měření rychlosti...(ale už ani tam to neplatí)...mám též dojem, že kdyby ta auta byla označená a byla vidět, že by to bylo prospěšnější. v tomto souhlas. Ale co jsem nepobral, je ta nepatrná poznámka a neoznačených policejních autech, co vás provokují...ona vás ta auta provokují jezdit rychleji? to jste asi nemyslel vážně, že ne?

1 0
možnosti
Foto

Rychlá jízdy bylo mé svobodné rozhodnutí a vědomé porušení dopravních předpisů. Maskované policejní auto mě provokovalo k bezdůvodnému zrychlování a zpomalování, protože jsem nevěděl, co svých podivným chováním řidič civilního auta sleduje. Při úrovni kriminality na našich dálnicích a odpočívadlech (různé, hlavně cizinecké gangy) chci mít každé podezřelé auto daleko za sebou (zrychlím) nebo před sebou (zpomalím)...Pokud by se jednalo o řádně označené policejní auto, tak je vše jiné... (i když i falešné policisty tu občas máme).

0 0
možnosti

M84i57r 10K89r28i18z

30. 12. 2016 10:36

Obdivuji Vás, že máte sílu odpovídat na většinu nesmyslných komentářů. Hezký Nový rok bez pokut :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji všechno nejlepší v novém roce a snad se časem i dočkáme policie, která bude svým občanům pomáhat a chránit je...:-)

1 0
možnosti

Šmankote, tady je ale poctivých, morální zásady a zákony dodržujících, diskutérů! Jak tak čtu, tak autor vlastně může být rád, že nebyl na kandelábru okamžitě oběšen pro výstrahu! Celých 154 km/h?!?! No, ještě, že to ten vesmír přežil!

Chápu, jen autor a (přiznám se) já jsme ty opovrženíhodná individua, která nedodržují zákony...no já bych řekl jen vyhlášky a nařízení - což není zákon - a řítí se smrt roznášející rychlostí po rovné, široké opravené dálnici.

Autora neznám a číst jeho ostatní blogy kvůli poznání nemíním, ale pokud jsem já z tohoto blogu pochopil, kritizuje naší policii za policejní buzeraci, místo toho, aby skutečně "pomáhala a chránila". Jakkoliv vysoká rychlost (snad krom překonávání rychlostních rekordů) ještě nikdy nikoho nezabila. Vždy zabíjí jen ta rychlost nepřizpůsobená. A tou může být klidně i téměř všude povolená čtyřicítka. Ale 154 km/h na, předpokládám, relativně prázdné, rovné široké a opravené dálnici, zvlášť tedy v autě stavěném na rychlost dvojnásobnou, určitě smrtící rychlostí nebude.

Je to 25 let, co jsem byl poprvé v ("západním") Německu. Ve Stuttgartu tam tenkrát byla taková nepřehledná složitá křižovatka. No a jeden postarší řidič se špatně zorientoval a způsobil zmatek. V tu chvíli - kde se vzalo tu se vzalo - najednou policejní auto. Vjelo s majáky do křižovatky, německý policista umožnil řidiči z křižovatky vyjet jak potřeboval, pak majáky zhasl a opět zmizel. Vyřešil krizovou situaci - pomohl a chránil. Pak jsem se vrátil domů - v té době právě začalo platit zimní celodenní svícení a stovky, tisíce řidičů si na tento nový předpis těžce zvykalo a za plné viditelnosti zapomínalo světla rozsvítit. A tu zrovna jeden z takovýchto prostě rozsvítit zapomněl. V ten moment kde se vzalo tu se vzalo policejní auto s majáky a sirénou zastavilo tohoto řidiče uprostřed křižovatky a blokujíc provoz, český policista řešil a pokutoval nesvítícího řidiče.

V tom je ten rozdíl, který se, bohužel, za těch 25 let změnil jen velmi, velmi málo!

6 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení a porozumění textu. Z některých příspěvků jsem začínal mít dojem, že nepíši česky, ale cizí nesrozumitelnou řečí...:-)

2 0
možnosti

Možná stačilo dodržovat zákony této země...a neusel jste psát jistě obsahově zajímavý,ale jinak zcela zbytečný blog.

1 5
možnosti
Foto

Všechny smysluplné zákony této země se snažím úzkostlivě dodržovat...Pokud považujete za zbytečné téma kritiku postupné budování policejního státu včetně rozbujelé korupce v řadách policie, a nebo to dokonce schvalujete, tak pro Vás nemá smysl mé příspěvky číst, natož na ně reagovat...:-(

2 1
možnosti

Mohl byste mi vysvětlit, jak vás policie "vyprovokovala" (jak píšete níže v diskusi) k jízdě rychlostí 154 km/hod. ? :-P

4 1
možnosti
Foto

K ničemu mně nevyprovokovala, jel jsem tou rychlostí z vlastního rozhodnutí...:-). "Provokovala" mě nalepením na "kufr" k bezdůvodnému zrychlování a zpomalování...

4 0
možnosti
Foto

Teď jsem si přečetl diskusi a nestačím se divit. V blogu píšete o 154 km/hod a v diskusi, že v Německu jezdíte ještě o 130 km/hod rychleji, tedy 284 km/hod. Mohu se zeptat na vaše auto, co je to zač? A i když je to v Německu povoleno, tak tou rychlostí lze snad jezdit jen občas a někde, ale určitě ne obvykle jak uvádíte. To už bych se skutečně musel ptát na váš psychický stav a mám pochybnosti, zda byste vůbec měl řidičák vlastnit.

0 3
možnosti
Foto

Je to obyčejné sériové Porsche a samozřejmě, že těch 300km/h tam mám jen velmi zřídka. Běžná pohodlná cestovní rychlost je tak 220km/h. Děkuji Vám za Vaši starost a péči o moje zdraví a můj řidičák a doporučuji Vám navštívit lékaře...třeba se s tím dá ještě něco dělat. Přeji Vám hodně hlavně duševního zdraví v novém roce...:-)

3 0
možnosti
Foto

Píšete o korupci policistů: "dle mých informací a zkušeností". Takže pokud tu zkušenost opravdu máte a nic jste neoznámil tak jste se dopustil trestného činu úplatkářství. A pokud jste to udělal rád a dobrovolně, protože vás to vyšlo levněji, tak jste na stejné úrovni jako ti vámi údajně zkorumpovaní policisté.

3 5
možnosti
Foto

Podejte na mě trestní oznámení, nebo se taky dopustíte trestného činu...:-). Smysl pro humor Vám evidentně (ne) chybí...

3 0
možnosti
Foto

Pane bože to je blábol. Zaplatil jste pokutu za rychlou jízdu, oprávněně, a teď za to může kdejaký policajt jenom ne vy.

7 3
možnosti
Foto

Můj článek není o pokutě, ale o něčem jiném...Je to marné, je to marné, je to marné...:-)

3 0
možnosti

J27a78r19d38a 60S57o16k97o18l

29. 12. 2016 10:15

Dostanou policistétaké EET?nebo pod svícnem zůstane tma!!

0 0
možnosti

v momente kdy vas nekdo rychlejsi dojede - jedna se o ohrozeni pze v pripade brzdeni to nestihne a napere do Vás.. a ohrození zivota je samozrejme horsi nez ze vice znicite asfalt (nebo co se vlastne komu stane) rychlou jízdou...

0 0
možnosti

= policie porušuje rychlou jízdou zákon a ohrožuje ostatní nedostatečnou vzdáleností.

1 0
možnosti