Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P79a38v39e64l 43M62a63c98h82a15č94e95k 5391732413

Až váš předposlední odstavec se přiblížil k podstatě problému, škoda, že jste jej více nerozpracoval.

0/0
20.2.2017 12:02
Foto

P74a32v11e63l 89M41a84k66o97v38e31c 8968465721

Můj blog nebyl primárně o praní špinavých peněz, případně daňové optimalizaci nebo krácení daní...

0/0
20.2.2017 14:04

P28e75t69r 61B30u89r71i95a54n 7180315307200

Ještě bych doplnil, že řada podílových fondů vydávala ( a stále vydává ) podílové listy o nominále 1 Kč, protože i v tomto případě se srážková daň 15% zaokrouhluje směrem dolů na celé koruny, tedy na nulu. Byla to a stále je obecně rozšířená a legální praxe, kterou v minulosti nevyužíval pouze hlupák ( a to Babiš rozhodně není). Moravec se ukázal jako arogantní idiot, který byl evidentně instruován od ČT, že má Babiše "zmasit" před diváky. Dopadlo to naopak, jako hlupák z toho vyšel jak on, tak Niedermayer.

+3/0
17.2.2017 17:04

S72t47a83n19i75s67l36a33v 44S32r70b17a 4845894968534

Koukam, ze makovec, co by podporovatel babise, uspesne zaseva sve propagansticke kamuflaze. Samozrejme, ze se stale vydavaji korunove dlohopisy, i sam stat stale vydava korunove dluhopisy. Jen by nekdo, a ne makovec, mel lidem sdelit, v cem je problem tech tzv korunovych dluhopisu. Teoreticky je jedno, jestli se jedna o korunovy dluhopis, protoze dan se pocita z kuponu, nikoli z nominalu, a ta koruna je nominal. Teoreticky korunovy dluhopis s kuponem 100% by ani tenkrat nemel nulovou dan. A za druhe, ta "chyba ministerstva", o ktere tady zatim nikdo nic nenapsal, nespociva v zaokrouhlovani. Ale v tom, ze drive se pocitala dan z kazdeho jednotliveho dluhopisu, ta vysla nula, takze kdyz mel nekdo miliardu dluhopisu, drive se secetlo miliarda nul. Dneska se vezme kupon z cele miliardy dluhopisu, a z toho se teprve spocita dan. Ps googlovanim lze dohledat, ze makovec nema moc zajem skodit babisovi. Arca, jeji majitel, a babis, skoro jedno telo jsou.

0/−3
19.2.2017 19:49

Č96e45s34t41m12í45r 42P75o30š68t21o20l83k59a 2152196803204

Pan Makovec, Srbo!

+1/0
19.2.2017 21:36

S64t56a34n89i47s86l69a14v 90S51r35b39a 4595824868164

přijde, že jsem si nezačal, viz dřívější blogy a příspěvky PANA Makovce.

0/0
20.2.2017 9:50
Foto

P56a64v34e84l 85M40a45k47o76v10e47c 8678215331

Skutečně nemám zájem někomu škodit a jen se snažím celou záležitost s daněním tzv. korunových dluhopisů co nejlépe vysvětlit. Jak je vidět, tak se mně to u některých čtenářů a zvláště u jednoho nedaří... Tak naposledy: i dnes si může kdokoliv koupit jeden dluhopis o nominální hodnotě 1 koruna a i při kuponu třeba 3% zaplatí z kuponu srážkovou daň 15%...

0/0
19.2.2017 22:34

S48t20a12n75i18s86l88a50v 20S43r93b24a 4745384838774

obecně celou dobu neříkám nic jiného. naopak, mám pocit, že právě na to upozorňuji od začátku.

0/0
20.2.2017 9:48

S43t81a60n10i72s98l61a26v 84S79r69b93a 4545984208694

tak a naposledy (dále už budu čekat na Váš další blog :-)): platí, že pokud si koupíte jeden dluhopis, jehož kupon bude natolik vysoký, že po zaokrouhlení bude 15 procent z něj nula, žádnou srážkovou daň neplatíte. Není tedy pravda, co píšete, a je pravda, co píšu já. 3procenta z jedné koruny jsou 3 haléře, 15procent z nich je po zaokrouhlení nula a tu neplatíte. A je úplně jedno, jestli se jedná o jednokorunové dluhopisy.

0/0
20.2.2017 13:10

K65r33y39š11t89o48f 80L21a96n69í75k 1839730515455

mate tam jednu logickou chybu, pisete:

"jako ministr finací hlásá, že všichní kradnů... Přitom sám nakoupil za 1,5 miliardy dluhopisy od Agrofertu , který 100% vlastní."

ono to ale nebylo "přitom".

transakce s dluhopisy probehla v r. 2012, ministrem financi se stal v r. 2014.

co mi prijde usmevne je spise ten vyvoj. jako by se z bankovního lupice stal velitel bankovni ochranky. cimz nerikam, ze to pro "banku" nemusi byt efektivni, na druhé strane ale docela rizikove.

0/0
17.2.2017 9:18
Foto

Š30t71ě48p25á68n 33B39i72c47e47r13a 6239912118186

zajímalo by mne1)kdy se s dluhopisy "roztrhl pytel" 2) zda nešlo tomu udělat přítrž obratem 3) zda nemohl být v odkladu platnosti do 31.12. úmysl, aby toho mohlo využít co nejvíc známých.

0/0
16.2.2017 20:25
Foto

P79a26v88e93l 13M15a71k59o47v41e91c 8218295601

Ad 1) na podzim 2012 a v prosinci 2012 to vrcholilo (cca 500 emisí dluhopisů).

Ad 2) Stačilo, kdyby tehdejší ministr financí řekl, že je to zjevná chyba v zákoně (způsob zaokrouhlování) a zákon jasně hovoří o 15% srážkové dani a nikdo by si nedovolil daň neplatit. Namísto toho náměstek ministra veřejně vyhlásil, že pokud je v zákoně díra, kterou využívají soukromé subjekty, tak by bylo chybou, kdyby díry v zákoně nevyužívalo i samotné ministerstvo financí...

Ad 3) Asi se nejednalo o úmysl, ale obvyklá praxe je, že všechny změny daňových zákonů mívají účinnost k 1.1.

+3/0
16.2.2017 23:42

J11i90ř50í 11K15ý27r57a 6335378710537

Skvělý článek, bravo.R^

+5/0
16.2.2017 17:16

S96t10a10n38i51s10l76a96v 15S68r66b13a 4575624518264

jsem přesvědčen, že se v ledačems pletete pane Makovec. A začnu od konce-proč by měl Babiš být přítomen zpovědi Niedermayera o prodeji zlata? Můžete to své očekávání nějak vysvětlit? A dále: Niedermayer sice několikrát opravdu řekl, že o tom či onom nemá moc povědomí, ale ukázal na zásadní věc, kterou nikdo nejen nevěděl, ale ani poté nerozporoval: pokud by firma vydávala dluhopisy, a nejen s nulovou srážkovou daní, jen proto, aby majitel vytáhl pomocí kuponů peníze z firmy, tak je to jednak dodanitelné (firma si to už nebude moci odečíst jako náklad na podnikání), a jednak neetické od člena vlády, který všude křičí, jak všichni kradú. dále, co se týče uplatnění daně z příjmu na kupony, tak zdá se, že usilovně studujete, posouváte se v přesnosti popisu, nicméně problém není v chybném postupu miisterstva, ale opět to musel všem připomenout Niedermayer, že problém je v předpisu z roku 1993, který jednak stanovil zaoukrouhlování a jednak stanovil, že daň se spočte jako součet dílčích daní, či-li 100 jednokorunových dluhopisů se danilo tak, že se nejdříve spočítala daň z každého z nich a teprve pak se udělal součet. Zatímco dnes, byť u korunových dluhopisů, které se mimochodem dále vydávají, se vezme jako zákald pro výpočet celkové množství dluhopisů, takže 100 je stále 100 a nikoli jako dříve 100 krát jedna koruna. Jedině ten, kdo vlastní pouze jeden jednokorunový dluhopis ani dnes neplatí daň z kuponu. Jediná věc, co máte správně, je to, že se Moravec pustil rovnou do Babiše aniž by veřejnosti alespoň trochu ozřejmil to, o co se pokoušíte vy i já (i když vy spíše až druhořadě poté, co si nejdříve vyřídíte účty s Niedermayerem)

+3/−5
15.2.2017 12:21
Foto

P66a75v65e30l 90M47a60k28o86v11e32c 8508105131

Zastávám názor, že prodej tzv. zlatého pokladu republiky byl stejný "zločin" jako by byl prodej korunovačních klenotů nebo jiných srovnatelných symbolů české státnosti. Samozřejmě, že prodej zlata proběhl v souladu se zákonem...:-(. Proto lidé jako LN nemají (dle mého názoru) morální právo vystupovat ve veřejnoprávní televizi s kritikou čehokoliv a měli by se vyjadřovat pouze k onomu podivnému prodeji zlata. Pokud se tady někdo plete, tak jste to Vy, protože např. Váš příklad s daněním korunových dluhopisů je zjevný nesmysl. I vlastník jednoho korunového dluhopisu platí daň z příjmu (vzhledem ke srážkové dani to za investora platí emitent). Pokud nevěříte, tak Vám zajistím prodej jednoho korunového dluhopisu a můžete si to prakticky ověřit...:-)

+9/−2
15.2.2017 17:01

S61t67a64n66i41s60l73a58v 47S13r49b20a 4515634958324

Tak ke zlatu bych si dovolil otazku, a sice co si predstavujete pod pojmem zlaty poklad? A proc si myslite, ze to byl poklad ceske republiky? Ja si treba mohu myslet, ze ceskoslovenska centralni banka prodavala zlato i davno pred tim, treba mezi valkama, a tak by me zajimalo, co je to ten zlaty poklad. Jak vite, ze z toho podavaneho zlata bylo vubec neco jako poklad?

A k dluhopisum, nene, nemate pravdu: pokud si koupim jeden jediny korunovy dluhopis, dan zaplatim pouze pokud by kupon byl tak vysoky, ze 15% z nej by po zaokrouhleni vydalo aspon na korunu. Coz ale jak si kazdy umi spocitat by musel byt kupon radove stovek procent. A nedovedu si predstavit, ze nekdo takovy dluhopis emitoval. A mimochodem, s tou srazkovou dani, je to zaloha na dan z prijmu, srazi ji a statu odvadi vetsinou platebni agent, coz nebyva primo emitent. A hlavne, pokud by ji nesrazil, je povinnosti investora si tento prijem zdanit v ramci dane z prijmu.

+1/−1
15.2.2017 20:51
Foto

P83a96v56e64l 16M16a69k94o87v75e18c 8628765331

K otázce českého měnového zlata doporučuji výbornou publikace plnou faktů

Kam zmizel zlatý poklad republiky od S. Motla.A o dluhopisech opravdu nic nevíte, takže doporučuji využít mé nabídky a korunový dluhopis si koupit.Platební agent zajišťuje výplatu výnosů investorům na základě smlouvy s emitentem, ale většinou emitent služeb platebního agenta u tzv. privátních emisí dluhopisů nevyužívá. A daň odvádí vždycky emitent a nejedná se o žádnou zálohu, ale daň z příjmu.

+5/−1
15.2.2017 23:11
Foto

P23a75v74e63l 68M62a51k88o96v83e84c 8158125161

Pokud byste byl líný přečíst celou knihu o osuden našeho zlata, tak doporučuji jednu recenzi...

http://www.zvedavec.org/komentare/2010/02/3506-kam-zmizel-zlaty-poklad-republiky.htm

+2/−1
15.2.2017 23:19

S82t87a96n50i75s32l15a98v 66S12r56b96a 4615574958454

Problém je, že si autor knihy o zlatu vytvořil stejně jako vy mylnou představu a s tou poté pracoval. Pokud začnu sálodlouze psát o tom, že dálnice z Jindříchova Hradce do Znojma je odfušovaná a že si na ní stavební firmy nakradly peníze, tak je to sice hezká historka, čtivá, ale každý znalý ví, že dálnice z JH do Znojma neexistuje. A podobně je to se zlatem a Vaší interpretací. Místo kategorických prohlášení o tom, kdo čemu rozumí a nerozumí, přečtěte si raději více zdrojů a nejen někoho, kdo má stejně nastavené vnímání světa. Vy si zřejmě furt myslíte, že zlatý poklad je nějaká národní sbírka. Ale to jste úplně mimo, to si plete s Národním divadlem. A co se týče srážkové daně, nějaké už jsem si též koupil, nejste jediný v této republice, daň mi srazil ten, kdo mi vyplácel kupon a emitent to nebyl. A to, co srazil, byla sice daň z příjmu, jenže pokud by mi celoroční základ daně z příjmu vyšel tak, že bych daň z příjmu neplatil, mám právo žádat o vratku té sražené daně a tedy se ta srážková daň chová jako záloha na celkovou roční daň z příjmu. Neměl byste mást čtenáře vašich blogů.

+1/−4
16.2.2017 10:07
Foto

P72a96v50e83l 35M25a95k75o88v42e63c 8308555661

Je to marné...:-( Tak na závěr této z Vaší strany naprosto matoucí a nepravdivé argumentace uvádím, že zaplacenou srážkovou daň ještě nikdy finanční úřad žádnému českému státnímu příslušníkovi nevrátil...

+6/0
16.2.2017 10:23

S66t31a31n63i92s80l92a30v 64S36r57b90a 4705744958654

to je jako byste popíral sám sebe. sám tvrdíte, že srážková daň je daň z příjmu. v ročním přiznání fyzické osoby může vyjít nedoplatek nebo přeplatek. přeplatek na dani z příjmu finanční úřad vrací celkem běžně. mně například též. takže jak můžete tvrdit, že zaplacenou srážkovou daň, která je podmnožinou daně z příjmu nikdy čechovi nevrátili? můžete namítat, že finanční úřad vrací přeplatek na dani z příjmu, nikoli srážkovou daň, ale pokud je srážková daň součástí daně z příjmu, tak prostě není možné rozlišit, jestli vrácený přeplatek je vrácená srážková daň nebo například daň zaplacená ze mzdy. jste se zakopal ve své pozici a nechcete slyšet ani na zcela elementární argumenty.

0/−4
16.2.2017 14:13
Foto

P16a54v37e48l 86M48a42k14o65v97e61c 8818535101

Čisté příjmy, mezi které patří i ty, které byly zdaněny srážkovou daní, se v daňovém přiznání neuvádí, tedy nevstupují do celkové daňové bilance... Pro přesnost uvádím, že od roku 2015 musíte finančnímu úřadu oznamovat i čisté příjmy nad 5 mil. korun, ale rovněž to nemá žádnou daňovou souvislost (vliv na výpočet daně atd.).

+3/0
16.2.2017 15:59

S43t71a45n45i56s88l39a39v 36S42r52b90a 4145294288984

To sice jo, ale srazkova dan srazena v prubehu roku je na tom stejne jako kdyz zamestnavatel odvadi dan ze mzdy v prubehu roku. Tez nikdo, kdo ma prijem pouze ze zavisle cinnosti, nedava danove priznani, a presto ma narok na "vratku" pokud by nastal nejaky scenar, ktery danovou zatez snizil.

0/−2
16.2.2017 22:01
Foto

P67a15v14e24l 45M96a24k11o39v28e44c 8818315871

Způsob odvodu daně ze mzdy, včetně ročního zúčtování, nemá nic společného se srážkovou daní u některých typů příjmů (úroky z vkladů u bank, dividendy, výnosy z dluhopisů,...). Doporučuji Vám zkonzultovat celou problematiku s profesionálním daňovým poradcem.

+2/0
16.2.2017 23:52

J25a93r68o82s82l56a56v 97V38a59v19ř26í24n96e22k 8540950513107

Naprostý souhlas. Ovšem zároveň marná snaha. Doporučil bych spíš než konzultace kurz základní finanční gramotnosti.

0/0
18.2.2017 17:17

S45t79a61n24i48s94l29a36v 48S31r54b59a 4205944538204

Mate a nemate pravdu. Od nedavna lze nektere typy srazkove dane zahrnout do rocniho zuctovani. Ale mate pravdu, ze do toho nepatri srazkova dan z treba kuponu. Proto si sypu popel na hlavu protoze jsem myslel, ze to plati jednak dele a jednak bez rozdilu prijmu.

0/0
19.2.2017 20:13

D63o74m19i60n45i26k 20S57t16a84r84y 4862969858412

Dobrý den. Prosil bych jeden korunový dluhopis Agrofertu. Děkuji. ;-(

+1/0
17.2.2017 10:19
Foto

P16a89v85e79l 87M78a24k16o67v44e60c 8378705891

To se musíte obrátit na Agrofert. Já jsem schopen Vám zajistit jeden korunový dluhopis od jiného emitenta...:-)

+4/0
17.2.2017 10:48

J38a63n 66R14á11ž 1679433414750

Hlavní problém Babišova "ojebání" státu je v dosud neobjasněném postupu toho, jak Babiš ty dluhopisy koupil. Koupil je opravdu za své peníze, kde je měl uloženy , byly někde uvedené jako zdanitelný příjem a byly zdaněné, objevily se ty peníze skutečně v Agrofertu na některém z jejích účtu v bance nebo se jednalo jen o virtuální účetní položky? To by zřejmě veřejnost zajímalo víc, než konstatování, že celá operace bylo jen chytré využití nedokonalosti zákona k vlastnímu obohacení, což je znakem většiny legálních daňových optimalizací.

To, že hodně Babišových kroků směřujících k tomu, jak ku svému prospěchu "ojebat" stát, se jeví v porovnání s tím, jak programově ničí živnostníky a drobné podnikatele, hodně trapně (o etice ani nemluvě), jsme si přece už zvykli.

+1/−6
14.2.2017 14:52

V90l84a43d45i14m89í88r 43M51o60r34a68v27e14c 3158670403753

Jedna věc je kriminalizace, zákonnost či nezákonnost, potřeba, nutnost či čistý spekul při vydávání korunových dluhopisů, především Agrofertem.

Druhá, dnes již nepoužívaná, zprofanovaná a snad u fujtajblová věc celé záležitosti, je morálka, morální hodnota, morální čistota. Sakra, co to je? Zná to dneska ještě někdo? Já bohužel ano, proto se také domnívám, že žiju v nemorální společnosti a bohužel i v zemi, která není právním státem. Protože pokud jde řada zákonů za morálku, pak jsou nemorální a svým způsobem s ohledem na ústavu nezákonné, tedy vlastně ani moc nefunguje ani ústavní soud.

Ale vraťme se k jádru věci. Člověk, který bojuje za "dokonalý" výběr daní, který k tomu používá praktiky, které evidentně poškozují podnikatelské prostředí, a to ať se jedná o hlášení k DPH, povinnost ručit za daňovou morálku svých dodavatelů a EET, tedy praktiky, které zatím tam, kde byly zavedeny selhávají a poškozují nejen ekonomiku, ale i podnikatele, by měl být sám křišťálově čistý, jak říkal Standa Gross, ale hlavně, jeho morálka v oblasti daní a vůbec daňových úlev, optimalizací a přijímání státních peněz by měla být křišťálově čistá.

Je Babiš z hlediska úhlu pohledu skrze morálku v odvodech daní a daňových manipulací křišťálově čistý? Je Babiš z toho samého úhlu pohledu křišťálově čistý v oblasti čerpání jak státních, tak evropských dotací?

Odpovězte si sami, jste moudří lidé, samostatně uvažující, jste osobnosti.

+21/−3
14.2.2017 9:23
Foto

P95a93v53e77l 81H58o30l44u94b 1556329399812

Také velice přesně shrnuto... Bohužel morálka není to, co by dnes jaksi hýbalo naší zemí, nebo světem... Ten čas zas jednou přijde, ale bude to hodně bolet... ;-)

+2/−1
14.2.2017 10:01

P39e47t55r 53S14k96á93c79e69l 6634539719

Vícero lidských nectností nyní hýbe světem, tedy špatným směrem. Viz další:

VDillí je tabulka s lidskými slabostmi, proti nimž bojoval MóhamdásKaramčad Gandhí:

"1.Politika bez zásad. 2.Bohatství bezpráce. 3.Požitky bez kontroly svědomí. 4.Obchod bez morálky.!!5.Věda bez humánnosti. 6.Vědění bez charakteru. 7.Služba Bohubez obětí."

Společným jmenovatelem všech těchtonectností je využívat výhod dané situace bez odpovědnosti,která z ní plyne.

0/0
14.2.2017 20:42

V92l29a38d13i94m49í98r 95H10r13u65b79ý 4957403654639

O panu Babišovi si můžeme každý myslet cokoliv chceme. Většina z nás o jeho morálce stejně málo, jako o morálce jiných poltiků. O jeho pravdomluvnosti musí mít každý soudný člověk jasnou představu. Ale .....

Vydat korunové dluhopisy není nezákonné, není to žádné obcházení zákona. Koupit si korunové dluhopisy dtto. Nejedná se o daňový únik (tedy kriminální čin). Nebo snad je kriminálním činem fakt, že mám důchodové pojištění a životní pojištění, abych si tak snížil daňový základ?

+10/−3
14.2.2017 10:03
Foto

P54a69v54e48l 94H37o94l86u86b 1666599249362

Možnou zákonnost, nebo nezákonnost může posoudit pouze nezávislá finanční správa, což je stejná fikce, jako obchod spočívající ve vydání korunových dluhopisů Andrejem Babišem, předsedou představenstva Agrofertu na jedné straně a zakoupení VŠECH téže dluhopisů investorem Andrejem Babišem - fyzickou osobou o tři roky později. K jakému účelu jsou prosím korunové dluhopisy tím zákonem určeny? Jaký je smysl korunových dluhopisů? Opravdu nevidíte žádný problém? ;-)

+3/−2
14.2.2017 10:24

M78i11l23a83n 24S37t86e36h25l65í52k 7370889823431

Jsem si jist, že kdyby při tvorbě zákona někdo z poslanců vznesl požadavek na jeho úpravu v tom smyslu, že by nemělo být povoleno, aby si v š e c h n y dluhopisy koupil majitel firmy, která je vydala, tak by taková úprava zcela určitě prošla. Protože něco takového bije do očí a na dálku smrdí nějakými machinacemi. Že takto zákon poslanci neošetřili, je chyba, ale rozhodně to neznamená, že na to hned musí každý skočit, zvláště ne ten, kdo tvrdí, že tady chce vyčistit Augiášův chlév. Účelové změny majitelů kvůli získání dotací v kauze Čapí hnízdo jsou ze ze stejného soudku. :-/

+2/−2
14.2.2017 12:49
Foto

P47a52v87e33l 10M62a24k16o18v83e27c 8538335101

Dluhopis je jen institucionalizovaná forma dluhu (půjčky). Váš návrh je stejný nesmysl jako zakázat, že Vám může půjčit jen jeden člověk...

+6/−2
14.2.2017 21:46

M18i17l62a41n 46S85t76e85h77l81í56k 7510359673421

Jak to souvisí s tím, že majitel skoupí všechny dluhopisy, které vydala jeho firma ? Vyjadřujete se stále jen obecně. Vámi uvedený příklad příklad je zcela mimo mísu.

0/−1
17.2.2017 9:33
Foto

P39a81v52e98l 15M14a52k28o16v35e12c 8778475981

Mimo mísu jste asi Vy... Reagoval jsem na nesmyslný případný návrh právní normy, která by zakazovala, aby si mohl dluhopisy koupit jenom jeden investor. Situace, kdy si majitel firmy koupí všechny dluhopisy, které jeho firma vydala, je všude ve světě zcela standardní a nevím, proč by to u nás mělo být jinak...

+3/0
17.2.2017 10:57

V76l15a53d69i81m90í65r 43M30o35r50a95v61e74c 3118550283163

Já se ale zákonností či nezákonností nezabývám. Nicméně, počkejme si na verdikt, zda a do jaké míry bylo vydání těchto dluhopisů pro firmu potřebné či ze strany Babiše ryze účelové.Z hlediska morálky není možné, aby po jedněch chtěl, aby se při přiznávání příjmů "svlékali do naha" a sám to okomentoval slovy "sorry jako". Aby po druhých chtěl 100% morálku a sám "ojebával".

+1/−1
15.2.2017 5:42
Foto

D72a79l49i50b86o71r 80B10a13r12t20o22š 5394590737179

Jak je na tom s morálkou jistý pan Moravec? většina lidí si na tuto otázku umí velmi dobře odpovědět i bez nabádání.

+1/0
18.2.2017 14:13

V39l81a78d45i81m97í59r 47M26o19r78a78v63e55c 3668410333553

Slaboduchá argumentace. Nejsem v politice, nejsem ani jinak veřejně činný. Nemám povinnost se nikomu ze své morálky zodpovídat, kromě svých blízkých. A už jste zase jasnovidec, když napíšete, že většina lidí si umí odpovědět? To, co si myslíte, je jen ajen Váš problém, který se mě netýká, berte to prosím na vědomí. Nikde totiž není napsáno, že ta Vaše pravda je ta jediná správná. Nakonec, je hodně diskutujících, kteří sami nemajíce argumenty k tématu, snaží se napadnout samu osobu diskutujícího.

0/0
20.2.2017 5:22
Foto

D58a41l36i96b65o12r 81B20a19r64t40o27š 5254370667129

vy ale nejste jediný Moravec a jak přesně víte, že jsem měl na mysli vás a ne jiného Moravce...? vy mi vidíte do hlavy?...

0/0
20.2.2017 8:44

V11l93a25d45i36m36í96r 50M89o48r54a70v31e33c 3488630553973

Aha. A proč tedy takto reagujete na můj příspěvek? Ne, nevidím Vám do hlavy a ani nechci a ani to k životu nepotřebuji :-)

0/0
20.2.2017 11:54
Foto

D35a28l57i96b55o81r 79B78a26r49t37o61š 5784600637359

to je velmi dobře, že to nepotřebujete k životu....ale pak tedy nerozumím vašemu textu, kde jasně vycházíte z toho, že mi do hlavy vidíte.....a ani tedy nemůžete vidět jaká je ta moje pravda, přesto, že o ní mluvíte...nějak si silně odporujete.....ale to nevadí...to dělá spousta lidí.....a také nevím, proč vám vadí , že jsem svůj příspěvek dal k tomu vašemu..třeba jen pro shodu jmen....

0/0
20.2.2017 14:53

V88l64a40d39i39m23í15r 98M98o24r22a42v64e48c 3428160773613

Sbohem :-)

0/0
21.2.2017 5:13

R81o67s75t81i45s28l89a54v 56C28a34h50a 8205921910692

Overit puvod penez muze emitent jen castecne. Zbytek uz je na uradech, kterym ma povinnost investici ohlasit.

+1/0
14.2.2017 9:09
Foto

P68a22v73e89l 67M94a87k44o91v55e81c 8648665821

Minimálně se musí investora zeptat na původ peněz, které hodlá investovat a pokud má pochybnost o pravdivosti jeho odpovědi, tak to musí ohlásit na FAÚ. Jinak případné porušení zákona č. 253/2008 Sb. , o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu ("Zákon proti praní špinavých peněz") je přísně sledováno jak ze strany ČNB tak i MF ČR (FAÚ) a ještě přísněji trestáno...

+4/−1
14.2.2017 10:29

R83o88s28t71i81s11l53a31v 88C57a93h21a 8325601520802

Tak vidite - zeptat se a overit puvod je docela rozdil, ze?

+1/−1
14.2.2017 10:38
Foto

P89a70v31e70l 55M71a47k65o87v90e10c 8798935101

Moc velký rozdíl v tom není.Povinnost zeptat se je první krok, od kterého se automaticky odvíjí ověření...:-) A zrovna AML procedury u finančních investic nás probíhají standardně i ve srovnání s jinými zeměmi.

+3/0
14.2.2017 13:05

V36i43k71t91o60r 50Š65e31d74i30v86ý 8676681520116

Milý pane,

Babiš si koupil za peníze, které neměl, od Agrofertu, který žádné dluhopisy vydávat nepotřeboval, slušnou hromádku za podmínek silně nestandardních.

-

Takže to celé vypadá jako tunelování firmy v kombinaci s legalizací "neoficiálních" příjmů.

+6/−7
14.2.2017 8:57



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.