Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I70v69a94n 91K69o56p16t27a

9. 9. 2017 11:49

Jenžezzranilihhlavne ti co tvrdili že nekecaji a makaji. Nejdelší plrrokjev měl nějakej Babis. Nějakou půlhodinu, tj 1/16 běžné pracovní doby.

8 2
možnosti
Foto

Forma horší, ale obsah R^;-)

1 1
možnosti
JSS

Nemám nic proti zkušenostem, přehledu i nadhledu. Ale kdo znašich politiků toto splňuje? No ano- našel by se.... Ale ta většina pevně přilepených už jede setrvačností a nic nemůže přinést!! Musí ven a šupem a už žádné trafiky pro takové vykutálence. Neznamená ovšem naletět novým slibotechnám, čarodějům....

Volme jen ty, o kterých máme jasněji - a snad se povedou!

3 0
možnosti
VS

A o kterých máte jasněji? Svěřte se?

4 1
možnosti
Foto

Vy za nějaký politický subjekt kandidujete? Podle jednoho vašeho příspěvku to tak vypadá. Nechtěl byste mi sdělit, za koho?

1 2
možnosti
Foto

J49a39k66u37b 87R77o46t73h

9. 9. 2017 11:07

Koukám, že odpovědi smazali, asi abyste nedělal reklamu svému pol. subjektu. A já jsem si ho našel a musím se zeptat - čím se lišíte od např. KDU, TOP či ODS? Podle programu si říkám, že to jsem už sakra četl a tak se ptám, proč další strana s takřka totožným programem?

3 1
možnosti
DV

D40a46v75i97d 54V30l61k

9. 9. 2017 9:42

Proč vlastně v blogu žvanit o žvanění???;-D

2 3
možnosti
Foto

Proto jsem byl mimořádně stručný...:-)

2 0
možnosti
KB

K68a43r53e39l 50B57o16k

9. 9. 2017 9:33

Pan Pavel Makovec je pesimista a jistě má kyselý život. Já zřejmě žiji v jiné zemi. To co jste stvořil opravdu zasluhuje název makovec.

2 7
možnosti
Foto

Já žiji v nádherné zemi plné dobrých lidí, kterou to kazí neschopní, polovzdělaní a zkorumpovaní politici. Celý život poctivě pracuji a jsem za to i dobře placen (na rozdíl od učitelů, zdravotních sester, hasičů a jiných důležitých profesí) nikdy jsem nic neukradl a můj život je ve srovnání s některými méně šťastnými občany bohatý a "sladký" (i když sladké moc nemusím). Podívejte se na můj Facebook profil, aby to nevypadalo, že se chlubím...:-)

PS: buchty nepeču, nechávám to na manželce

7 1
možnosti
Foto

To jste jim to dal, makovče

5 7
možnosti
Foto

Většina cizích lidí mě oslovuje pane Makovče, ale pokud myslíte tím "makovcem" tradiční buchtu, tak jste na nesprávném webu (Novinky jsou vedle...).:-) Přeji Vám hezký víkend.

6 1
možnosti
AR
Foto

Nejen a ne především...:-)

1 0
možnosti
Foto

Imunita poslanců smysl má. Bez ní by mohli být "nepohodlnní" poslanci zadržení před důležitým hlasováním,

To v tomto případě nehrozilo, proto stačilo kdyby dotyční požádali o vydání, jejich partaj to podpořila a bylo vyřešeno během pár minut. Právě babiš a ANO z parlamenu udělali tu "žvanírnu"

17 8
možnosti

Nějak jste nezaznamenal, že obstrukce dělali poslanci ANO.

17 5
možnosti

Obstrukcí bylo samotné jednání Poslranecké Sněmovny. Obstrukcí proti zdravému rozumu a poslání poslanců.

5 6
možnosti
VS

A ještě nám řekněte které nové tváře myslíte? Vy nějaké vidíte? Já ne. A když se objeví, tak jsou ještě horší než ti současní.!!

4 1
možnosti
  • Počet článků 202
  • Celková karma 11,18
  • Průměrná čtenost 2189x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik