Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

nejak se Vam pokazilo cislovani

1 0
možnosti
Foto

J80a40k16u88b 71R24o71t81h

2. 10. 2017 19:12

Kdyby jen číslování. Já se zde od kandidáta obskurní minipartičky, který s klidem tvrdí, že je vlastně nezná a kandiduje sám za sebe, z jeho volebního tažení dozvídám jen a jen stížnosti a podání na média, aniž by sám vůbec byl schopen porozumět mediální práci. Já jsem za dlouhá léte, co v oboru působím, připravil k mediální komunikaci pěknou řádku původně dřev, ale předem jasně říkám, že na tohoto pána bych si netroufl. ;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 13,69
  • Průměrná čtenost 2178x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik