Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

postrádám tu nějaké příspěvky po 21.říjnu 2017...ale za odvahu R^

1 0
možnosti
Foto

Splnil jsem svůj předvolební slib, že pokud mě občané do parlamentu nezvolí, tak "poslaneckou" kancelář ihned 22.10.2017 (bez náhrady) zavřu...:-) A tak se i stalo.

0 0
možnosti
PU

P61e26t95r 52U54h93e54r

9. 10. 2017 8:45

Otevření poslanecké kanceláře bez poslance. To se může stát jenom u nás ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Já to říkám stále...Česká republika, země neomezených možností...:-)

0 0
možnosti
VS

Ano i vaše poslanecká kancelář je ironie nadsázky a pouhopouhá fikce.;-D

1 0
možnosti
Foto

Konečně gramotný a vzdělaný čtenář... :-) Děkuji za přečtení.

0 0
možnosti
Foto

Jestli se nepletu Vy jste ten, co střídá několik aut a když ho Němci přistihnou jak překračuje povolenou rychlost, a pošlou Vám pokutu v němčině, tak Vy jste z toho následně vydedukoval, že se u nás u nás zavádí jako úřední řeč němčina a začínáme být zase pod protektorátem. Nepsal jste tu o tom blog? Nebo si Vás s někým pletu a pak se omlouvám.

1 0
možnosti
Foto

Žádní Němci mě nikde nepřistihli. Pokutu mně zaslali z Rakouska a mé blogy jsou často spíše malá literární dílka, fikce, ironie nadsázka, občas mírný sarkasmus atd. pro pobavení čtenářů...: Nejste náhodou ten pan Flaška, co má problém s porozuměním psaného textu, nezná žádné literární žánry, nerozezná ironii a nadsázku a je celkově zapšklý a bez smyslu pro humor? Pokud si Vás s někým pletu, tak se samozřejmě hluboce omlouvám a přeji Vám hezký a úspěšný den.:-)

0 1
možnosti
  • Počet článků 202
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2189x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik