Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

ty jo! když máte říct něco o sobě, tak jediné, co vás napadne je majetek, peníze, bohatství? nebo že by zase ironie? to totiž není nadsázka, to je projev člověka, který "kvalitu" měří tím, koho nejbohatšího osobně potkal, jaké nejdražší auto řídil, na jaké nejdražší dovolené byl. PS České spořitelně byste měl ruce líbat, protože za to, co vám umožnila (což je téměř vše, na co jste tak "hrdý") za v té době státní peníze, si nezaslouží to, jak o ní občas nehezky píšete.

0 1
možnosti
Foto

Opět nepochopení textu...:-(. Kdybyste "uměl číst", tak se dočtete, že majetek a hmotné statky považuji za věci nevýznamné a pomíjivé ve srovnání s mezilidskými vztahy, přátelstvím a rodinou a vlastenectvím. A Česká spořitelna by měla líbat ruce mně, protože jsem jí věnoval nejlepších 8 let svého života a všechno čeho jsem docílil bylo díky mému týmu a mým spolupracovníkům ve spořitelně a často proti vůli některých členů tehdejšího vedení Měl jsem v té době nabídky od zahraničních bank za násobky mého platu ve spořitelně, ale věřil jsem, že spořitelna bude nejlepší a nejziskovější českou bankou a ne že ji na základě korupce získá druhořadá rakouská spořitelna za cenu jednoho ročního zisku. A hmotné požitky jsem si užíval až ve službě soukromých zahraničních institucí. Když jsem pracoval ve spořitelně, tak jsem na nic než na práci neměl moc myšlenek. Do práce jsem běžně chodil i v sobotu, kdy jsem měl čas na vyřízení korespondence a koncepční práci (byl jsem tam sám a nikdo mě nerušil telefonáty, poradami atd.). A vedení spořitelny z doby předprivatizační mě veřejně dehonestovalo a ve snaze (marné) zachránit si své židle, zničilo mou tehdejší kariéru. Musel jsem si ji od začátku vybudovat znovu a nebylo to snadné. Některým členům vedení spořitelny nestačilo mně zničit profesně, ale ještě se pokoušeli zničit mě hmotně a lidsky. A za to jí mám být vděčný? Nejsem Ježíš Kristus, abych na kámen odpovídal chlebem... :-( A o spořitelně píši a mluvím výhradně pravdu a není mou vinou, že pravda o spořitelně vyznívá negativně...

0 0
možnosti
Foto

Vaše články čtu rád. Držím vám palce. R^

1 0
možnosti
Foto

A velikost boty by nebyla?

1 0
možnosti
Foto

Podle EU evropského číslování 40-41, podle UK anglického číslování 6,5-7, podle US amerického číslování pro muže 7,5-8...:-). Posloužím i velikostí košile, případně obleku, ale od jisté doby si je nechávám šít na míru. Nemám klasickou konfekční postavu a ručně šité košile nebo obleky nejsou tak drahé, jak by si někdo mohl myslet... Mohu Vám i doporučit kvalitní krejčovskou dílnu. A nebojte se, nebude to ta, kde se vyučil Z. Bakala... :-)

0 0
možnosti
Foto

P63e58t83r 83O52m69e85l38k97a

18. 10. 2017 18:17

Zdravím pane Makovče. Pana Rotha si nevšímejte, ač se vehementně pasuje na křesťana, nemá s chováním věřícího člověka nic společného. Jen vyhledává konfrontaci.

1 0
možnosti
Foto

J30a34k61u49b 70R81o81t67h

18. 10. 2017 13:01

"Cítím se ale být křesťanem, protože jsme v rodině vždycky ctili Vánoce a Velikonoční svátky. V boha ale nevěřím..."

Ne, nejste křesťanem a chcete-li, vysvětlím vám, proč. Ale jinak tento úryvek skvěle vyjadřuje podstatu vás jako kandidáta a zároveň i partaje, za kterou kandidujete, aniž byste s ní zřejmě nějak souzněl, stranu, která nemá vcelku blbý program, ale kandidují za ní političtí niemandi, kteří ten program nedokážou veřejnosti prezentovat. Vaše volba, za naprostý neúspěch, který si bez rozpaků troufám predikovat, si můžete pouze a jenom sami. Bohu žel.

A mimochodem, abych předešel nějakým nejasnostem - vůbec neřeším, jaký jste člověk. Hodnotím vás zde pouze jako politika. A tím jste alespoň ve chvíli předovolebního boje.

3 1
možnosti
Foto

Pane Makovče, vy si tu na blogu děláte předvolební kampaň ve volbách do poslanecké sněmovny. :-/

3 0
možnosti
Foto

J80a39k55u40b 50R18o29t95h

18. 10. 2017 13:03

Nu a proč ne? Je to v rámci označení Politická aréna umožněno. Jiná věc je, že zrovna panu M. je to zcela na pytel, i kdyby se ublogoval. Páč je možná kvalitním bankéřem, ale rozhodně je špatným politikem, či spíše naprostým nepolitikem.

2 0
možnosti
RC

Na VSE se nepozadovalo absolvovani aspirantury pro pozici asistenta? BTW, minuli jsme se o kousek, od roku 92 jsem tam par semestru stravil.

1 0
možnosti
Foto

Asistent začíná učit ihned po ukončení studia, po třech letech se můžete stát odborným asistentem a pokud vás přijmou do aspirantského studia (interní nebo externí) můžete se stát po 3 nebo 5 letech CSc. a můžete pomýšlet na kariéru docenta. Dnes je to trochu jinak, ale v podstatě podobně. Studoval jsem externí aspiranturu, složil všechny předepsané aspirantské zkoušky, ale nepředložil jsem k obhajobě kandidátskou práci... Ale to by bylo na jiný příběh...

0 0
možnosti
  • Počet článků 202
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2189x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik