Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J58a15n 86K18r40a97u13s

21. 4. 2014 20:40

V Německu třeba tyhle semafory vpravo nejsou, ale je tam plastová zelená šipka a dáváte klasicky přednost - jedou auta, stojíte, nejedou, jedete. To mi přijde jako lepší řešení než jízda na červenou.

1 0
možnosti
RP

Ještě něco bych z USA přebral. Umístění semaforů tak, aby na ně viděl i řidič prvního auta bez hrbení a kroucení krkem :-)

2 0
možnosti

Ano, USA náš vzor. A také zrušme chodníky a chodce.... Jinak víte, že ten hodně nízko semafor má i nevýhody?

0 1
možnosti

Autor si dělá asi srandu. Nebo ne? Možná tak v noci, když je mrtvo na silnici, ale z hlediska chodců a nehod to není žádná dobrá vymoženost ta zatáčka na červenou. USA má přece jenom jiný systém a chodce prakticky žádné.

0 1
možnosti
Foto

Asi nejezdíte autem, nebo jste nepochopila můj návrh...Zkusím to příště napsat srozumitelněji.:-)

0 0
možnosti
VH

A víte, že my to máme skoro stejné, jako v USA?  Jen u nás není ta značka zákazová (nezahýbej na červenou), ale informativní (odbočení vpravo povoleno - zelená šipka vedle červeného světla).

 Vy v tom vidíte světoborný problém?

0 1
možnosti
Foto

Asi jste si můj článek nepřečetl pozorně, protože o žádném světoborném problému nepíši...:-). Pouze doporučuji, povolit na křižovatce, kde svítí červená, odbočení do prava...

0 0
možnosti
RP

Já mám v autě na palubce takový otočný volič a tam si můžu vybrat, jaká pravidla v okolí platí. Teď tam mám ČR, Německo (to využívám hlavně na dálnici), USA a Haiti.

1 0
možnosti
KK

A také by plynulosti provozu prospělo kdyby se semafory využívali jen v době kdy je to nutné. Není nic nesmyslnějšího než stát v noci na červenou když nikde není ani auto. Již častokrát mi selský rozum doporučil nestát!!!

2 0
možnosti
PC

souhlasim, taky se nejak casto dostavam do zon s americkymi pravidly :)

1 0
možnosti
Foto

Neblbněte .. teď se na MD řeší reflexní vesty pro chodce. Nechtějte je zavalit prací.

2 0
možnosti
Foto

Ve městech by mohlo být mnoho křižovatek vyřešeno i jako tzv sdílený prostor. Jinak souhlas.

2 0
možnosti
JM

Pokud v tom odbočování vpravo na červenou zaostáváme za USA o 20-30 let, tak v tom případě zaostáváme za bývalou NDR asi tak o 40 let, protože tam se tak jezdilo ;-)

2 0
možnosti
PH

Ano, já to zaregistroval v roce 1970, když na mě Němci troubili.

1 0
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 15,72
  • Průměrná čtenost 2178x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik