Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Zřejmě chcete "vtipným" způsobem dát najevo svůj názor na jeden ze způsobů možného řešení neudržitelného stavu v prodeji sudového takzvaného vína. Tento stav je neudržitelný jednak z neomezeného pančování a také z důvodu daňových úniků. Dobře víte, že vámi uvedená sankce: "prodejce by dostal likvidační pokutu a doživotní zákaz podnikání v oboru prodeje čehokoliv" je v kontextu evropského práva zcela nereálná, tu nedostanou ani ti frajeři z metanolové aféry a nějaké tvrdé kontroly by měly význam jen dokud by byly prováděny. Momentálně je zákaz prodeje sudových patoků politicky neprůchodný, takže jen pokračuje čekání, až to jeden z podvodníků přežene s pančováním a skončí to hromadnou otravou. Pak bude takový zákaz otázkou hodin.

1 0
možnosti
Foto

Nevím, proč je "v kontextu evropského práva" nemožný tvrdý a účinný postih podvodníků a zlodějů. Potom je na místě příslušná změna tzv. "evropského práva"... nebo uplatňovat "jiné" právo...

7 0
možnosti
MV

Stát prý nemá dost kapacity na kontrolu, a mě když vezu víno z Moravy do vinotéky neustále staví celníci a kontrolují jestli mám dobře vyplněný papír na přepravu zboží se spotřební daní, KTERÁ JE NULOVÁ!!!

Kvalita ani faktura je nezajímá.....

10 0
možnosti
Foto

Viděl Jsem, slyšel Jsem, četl Jsem, že se levnější pivo vydává za dražší... Např. Braník vydávají za Staropramen a pod.... :-/

0 0
možnosti
TV

to je zrovna úplně jedno, protože (nejen) tyto pivovary vydávají tekutinu co produkují za pivo ;-D

1 0
možnosti
VT

Většina slušných hospod má uzavřenou smlouvu s dodavatelským pivovarem v rámci které je ošetřena kvalita piva, kontrola a údržba kompresoru, trubek, pípy atd. atd..

2 0
možnosti
PS

P66e26t30r 94S74k43á10l44a

24. 2. 2015 14:38

Anebo že by pivo točili v trafice?

0 0
možnosti
Foto

Ale viděl jsem trafiku v hospodě, kde točili pivo...:-)

2 0
možnosti
PS

P64e47t13r 40S20k30á59l11a

24. 2. 2015 14:35

A už jste slyšel, že by někdo točené pivo ředil vodou nebo doslazoval?

1 0
možnosti
Foto

Nejsem znalec piva a poprvé to slyším od Vás...:-)

1 0
možnosti
ML

Jdete na to logicky, ale vláda to řeší z pohledu úředníka ;-)

4 0
možnosti
Foto

Za mě R^ ... kuriozní je, že podle dalšího článku se proti omezování prodeje vín staví ČSSD (Hajda). Tam bych očekával přesně opačný přístup.

2 0
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 15,87
  • Průměrná čtenost 2178x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik