Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já už to pokládám téměř za běžné, že zastavují a kontrolují, zřejmě mají za úkol určitý počet kontrol i když s tímto jsem se setkala pouze u nás.Mne dokonce zastavili po půlnoci v místě, kudy slušný člověk nechodí (bála jsem se zastavit) a prováděli kontrolu vozidla. Po příbuzné požadovali průkaz zdravotní způsobilosti a nevěděli, že je platný na 2 roky - tak ho pokládali za neplatný. Inu "pomáhají a chrání"

0 0
možnosti
Foto

J25i39ř68í 49V40a90c12e24k

25. 4. 2016 12:57

A úplně nejlepší je Kontrolní kontrola v pracovní dny v 5:40 ráno. To může vymyslet opravdu jen idiot ;-O

0 0
možnosti

Podle vás je šikana, když vás dopraví policie zastaví, zjistí že vozidlo skutečně řídí jeho majitel? A že neřídí pod vlivem alkoholu nebo drog ?

V čem vidíte šikanu?

Já bych byl vděčný, kdyby na naší nebo vedlejší ulici zastavovala policie auta v tu dobu, kdy to moje někdo ukradl.

0 1
možnosti
Foto

Nesmíte číst jenom nadpis. O tom, v čem vidím šikanu je celý blog. Pro přesnost uvádím, že vozidlo nebylo moje, ale manželky.... :-)Denně vidím na silnici desítky aut, kterým nesvítí světla, kouří motory a STK mají evidentně "koupenou" a policie místo toho, aby byla na silnicích vidět a podobné vraky odchytávala, tak stojí za bukem a buzeruje řidiče, kteří mají na první pohled vše v pořádku...:-(

0 0
možnosti

J18o28s19e13f 40P69a14r43á11k

23. 4. 2016 22:47

Viděl bych to z té lepší stránky: policie Vás nesebrala, ale propustila:-). Což přístě už může být jinak. Pocit mám obdobný- z policie se pomalu stávají zase esenbáci.Rv

2 1
možnosti
Foto

Já to vnímám tak, že mě bezdůvodně sebrala (i když "jen" na 10 minut) a poté propustila. Přitom mě klidně mohli zadržet na 48 hodin, takže máte pravdu, že příště to může být jinak...:-) Ale i za totáče se říkalo "zavřít můžou, pustit musí"...Podle některých kauz se ale zdá, že nemusí...:-(

1 0
možnosti

... pane Makovec ... při pročítání diskuse pod Vaším článkem mě tak napadá, že si o ten policejní stát přímo říkáme ;-(;-(. Diskutovat nemá fakt někdy cenu.

Aplikací hesla ,,hloupému napověz, hloupého kopni" byste se musel ukopat ;-)!

3 0
možnosti

Nechápu, na co si stěžujete. Máte auto, silnici, benzín, dvě ruce, nejste němý, hluchý ani slepý ...

0 4
možnosti
Foto

Nechápu Váš příspěvek. Co jste tím myslel? Umíte číst, psát, možná i počítat...:-)

1 0
možnosti

P28e65t75r 48P42o38l50á26k

23. 4. 2016 17:42

Mily mlady priteli, zkuste se takto "vtipne a inteligentne" zeptat policisty na uvod pri kontrole treba v Nemecku a uvidite, co se bude dit. Drzim vam palce a dejte nam sem pak vase zazitky, at se pobavime tim, jaky to maji policejni stat v Nemecku... ;-)

3 4
možnosti
Foto

Neřeším problém německých občanů, kteří mají rádi vládu "silné ruky" a vím, že jako občan (de facto) německé ekonomické kolonie si moc vyskakovat nemohu...Ale mým snem je svobodný a nezávislý český stát se svobodnými občany.:-)

1 0
možnosti

J44o28s80e24f 62K73l83a90t

23. 4. 2016 17:23

Nedávno se mi stalo,že mě během tří týdnů třikrát poctivě kontrolovali na stejném místě ti samí policajti.Prostě jenom buzerace

2 0
možnosti

nj, kdyby neměl blbý dotazy, kontrola by byla asi rychlejší. Sám zdržoval

3 5
možnosti
Foto

Nejsou blbé dotazy...jsou jen blbé odpovědi...:-)

1 1
možnosti

Máte pravdu tak tomu bylo a bohužel je i dnes. Taky brzy budeme jezdit na technické kontroly každý rok. Taková je většina nejen našeho národa. Levicová nesoběstačná a loupeživá. Pošlapávaná svoboda a ani z koryt hltající svá lejna jim nevadí.

8 0
možnosti

opravdu budeme jezdit na STK každý rok ? Nebo je to jen hurá zpráva převzatá z návrhu EK, který už dávno spadl ze stolu ?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS