Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

Ano, mě to nevadí. Jezdím něco přes 40 let, několik takových kontrol jsem zažil, vždycky jsem ukázal doklady, prohlédli, poděkovali a jel jsem dál. Nikdy jsem nezažil žádnou velkou "buzeraci". Mě to přijde jako typické české "pašáctví". Ukázat při takovéto volovině, jaký jsem pašák.

Jo to kamaráda jednou takhle zastavili v Německu, tak ke kolegovi utrousil "hele Semir Gerkhan". Policajti se usmáli, že znají Kobru 11 a pak mu tam hodinu filcovali auto.

6 6
možnosti
Foto

Já samozřejmě taky vždycky slušně pozdravím, ukážu doklady a po kontrole jedu dál...:-)Nepovažuji se ale za žádného "pašáka", jen se nechci, na rozdíl od Vás a Vám podobných, chovat jako ovce, která si nechá všechno líbit... A o německém smyslu pro humor vím své...:-)

8 1
možnosti
JH

J14a91n 27H91l23e26d56í64k

23. 4. 2016 15:48

policie musí provádět činnost a činnost se nejsnadněji provádí na slušných, pracujících, oholených, pomalu jedoucích, všechny zákony a jejich nadpočetné dodatky dodržujících, posléze i vyděšených občanech. Agresivní rváči, kapsáři, sprejeři, lehké holky, zloději, demonstranti tvoří skupinu, které je vhodné se vyhnout a nebo zaútočit, pokud máme 3-4 krát početní převahu. A pokuty se nejlépe vybírají na rovných úsecích silnice, kde nejsou žádné křižovatky.

10 1
možnosti
MK

Na to jste stár,máte velmi zajímavé názory....

V případě,že by jste měl v krvi 2promile alkoholu a v následující vesnici srazil matku s kočárkem,by se Vám podobní jistě ptali,proč vás nezastavila hlídka kterou jste o pár km zpět míjel a nezkontrolovala vás a tak předešla neštěstí,které by jste tak nezpůsobil.....jak prosté,co?Váš názor je stejně "svobodomyslný"jako názor ůřáků,kteří dle jejich mínění mohou kouřit kde se jim zamane a dalších,kteří si třeba myslí,že tibeská vlajka patří na stožár a čínská ne.

2 7
možnosti
Foto

Nějak jsem nepochopil souvislost s kouřením a tibetskou vlajkou...Taky se nepouštím do sporů typu "co by kdyby...". V civilizovaných demokratických zemích vás nesmí bezdůvodně omezovat na vašich právech. Zažil jsem v New Yorku kontrolu kdy přibrzdíte, policista vás pozdraví a zeptá se, zda je vše v pořádku a popřeje vám šťastnou cestu. Kdyby z vás táhl alkohol, nebo by měl jiné důvodné podezření, tak teprve poté by vás pečlivě a důsledně zkontroloval....Prostě "pomáhat a chránit" v praxi, ne jen nápis na dveřích auta...:-(

2 1
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 15,73
  • Průměrná čtenost 2178x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik