Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S87t97a21n10i41s81l84a53v 27S77r56b61a 4805934198164

jo, jak se nám jezdilo po Německu, když se hlásávalo, že v Německu je povinné označit měření rychlosti...(ale už ani tam to neplatí)...mám též dojem, že kdyby ta auta byla označená a byla vidět, že by to bylo prospěšnější. v tomto souhlas. Ale co jsem nepobral, je ta nepatrná poznámka a neoznačených policejních autech, co vás provokují...ona vás ta auta provokují jezdit rychleji? to jste asi nemyslel vážně, že ne?

+1/0
4.1.2017 10:53
Foto

P28a85v58e48l 33M15a32k37o64v36e27c 8798745481

Rychlá jízdy bylo mé svobodné rozhodnutí a vědomé porušení dopravních předpisů. Maskované policejní auto mě provokovalo k bezdůvodnému zrychlování a zpomalování, protože jsem nevěděl, co svých podivným chováním řidič civilního auta sleduje. Při úrovni kriminality na našich dálnicích a odpočívadlech (různé, hlavně cizinecké gangy) chci mít každé podezřelé auto daleko za sebou (zrychlím) nebo před sebou (zpomalím)...Pokud by se jednalo o řádně označené policejní auto, tak je vše jiné... (i když i falešné policisty tu občas máme).

0/0
5.1.2017 14:50

P81a62v94e51l 62L90e70p22e72n77k64a 5596131375133

Příklad první:

Jedu po dálnici 130 ti kilometrovou rychlostí. Dojíždím auto které jede jen 128mi kilometrovou rychlostí. Začnu předjíždět, zrychlit nemohu a budu předjíždět 2 kilometry. Ničeho jsem se nedopustil, vše je podle zákona. Bezpečnost a plynulost silničního provozu je přeci podružná záležitost, že? Zrychlím, abych učinil za dost plynulosti a porušil jsem zákon.

Příklad druhý:

Situace v silničním provozu mi dovoluje jet po dálnici 200 kilometrovou rychlostí. Vždy dbám na to, aby moje auto bylo v perfektním technickém stavu. Mé řidičské zkušenosti se odvíjejí od toho, že mám více jak 40ti letou praxi v řízení motorových vozidel a bez nehody jsem najezdil více jak 1 milion km. Samozřejmě porušuji zákon. Za mnou jede policejní auto zmiňované v blogu. Jede ve stejném čase, na stejném místě a stejnou rychlostí. Předjede mě (rychlost musí ještě zvýšit) a zastaví mě. Z místa řidiče vystoupí 30ti letý muž jehož praxe může být 10-12 let. Odhaduji, že může mít najeto100-200 tisíc kilometrů a nevím jestli bez nehody.

Pokládám si otázku: "Kdo byl v dané chvíli větším nebezpečím pro ostatní řidiče?"

Já dostávám pokutu a zákaz řízení a on pochvalu.

Není to paradox pane Srbo?

+3/0
5.1.2017 18:05

S87t13a93n55i44s79l74a55v 33S44r82b75a 4835444148634

ale vy jste zapomněl, že zákon nelze napsat tak, aby pokryl všechny možnosti. cajti nemohou být pouze profíci s 5Oti letou zkušeností (stejně si myslím, že i ten 30ti letý má lepčí výcvik než vy), stejně tak zkuste si pospat do zákona, jak přesně by mělo vypadat předjíždění toho, kdo jede 129,5 km/h - popíšete deset stránek a stejně se najde scénář, kdy zákon porušíte. nene, tudy cesta nevede.

0/0
9.1.2017 16:30

M78i78r 95K93r66i39z 3411275448163

Obdivuji Vás, že máte sílu odpovídat na většinu nesmyslných komentářů. Hezký Nový rok bez pokut :-)

+1/0
30.12.2016 10:36
Foto

P22a79v82e72l 12M94a34k76o33v33e34c 8408675161

Děkuji a přeji všechno nejlepší v novém roce a snad se časem i dočkáme policie, která bude svým občanům pomáhat a chránit je...:-)

+1/0
30.12.2016 16:29

T71o16m79á25š 86K76r68a23i58n80a 7334400194318

Šmankote, tady je ale poctivých, morální zásady a zákony dodržujících, diskutérů! Jak tak čtu, tak autor vlastně může být rád, že nebyl na kandelábru okamžitě oběšen pro výstrahu! Celých 154 km/h?!?! No, ještě, že to ten vesmír přežil!

Chápu, jen autor a (přiznám se) já jsme ty opovrženíhodná individua, která nedodržují zákony...no já bych řekl jen vyhlášky a nařízení - což není zákon - a řítí se smrt roznášející rychlostí po rovné, široké opravené dálnici.

Autora neznám a číst jeho ostatní blogy kvůli poznání nemíním, ale pokud jsem já z tohoto blogu pochopil, kritizuje naší policii za policejní buzeraci, místo toho, aby skutečně "pomáhala a chránila". Jakkoliv vysoká rychlost (snad krom překonávání rychlostních rekordů) ještě nikdy nikoho nezabila. Vždy zabíjí jen ta rychlost nepřizpůsobená. A tou může být klidně i téměř všude povolená čtyřicítka. Ale 154 km/h na, předpokládám, relativně prázdné, rovné široké a opravené dálnici, zvlášť tedy v autě stavěném na rychlost dvojnásobnou, určitě smrtící rychlostí nebude.

Je to 25 let, co jsem byl poprvé v ("západním") Německu. Ve Stuttgartu tam tenkrát byla taková nepřehledná složitá křižovatka. No a jeden postarší řidič se špatně zorientoval a způsobil zmatek. V tu chvíli - kde se vzalo tu se vzalo - najednou policejní auto. Vjelo s majáky do křižovatky, německý policista umožnil řidiči z křižovatky vyjet jak potřeboval, pak majáky zhasl a opět zmizel. Vyřešil krizovou situaci - pomohl a chránil. Pak jsem se vrátil domů - v té době právě začalo platit zimní celodenní svícení a stovky, tisíce řidičů si na tento nový předpis těžce zvykalo a za plné viditelnosti zapomínalo světla rozsvítit. A tu zrovna jeden z takovýchto prostě rozsvítit zapomněl. V ten moment kde se vzalo tu se vzalo policejní auto s majáky a sirénou zastavilo tohoto řidiče uprostřed křižovatky a blokujíc provoz, český policista řešil a pokutoval nesvítícího řidiče.

V tom je ten rozdíl, který se, bohužel, za těch 25 let změnil jen velmi, velmi málo!

+6/0
29.12.2016 14:45
Foto

P72a61v37e98l 73M62a74k49o70v80e79c 8588665791

Děkuji za přečtení a porozumění textu. Z některých příspěvků jsem začínal mít dojem, že nepíši česky, ale cizí nesrozumitelnou řečí...:-)

+2/0
29.12.2016 14:51

M40a80r48t20i89n 85K93l33í61m11e57k 1389537651332

Máte pravdu....154km je celkem v poho o tom žádná,ale pak si stěžovat že sedím v Porsche a zaplatil jsem milostivých 1000kč,které jsem podle jistého názoru dal na navýšení státního rozpočtu....směšné.

0/−3
29.12.2016 15:05
Foto

P91a77v63e24l 55M60a70k95o40v92e52c 8428315441

Nikde jsem si na pokutu ani její výši nestěžoval... A pokuty jsou opravdu příjmem státního rozpočtu. Samozřejmě pouze ty na které vám policisté vystaví příslušný doklad...(i když používání falešných bločků, případně defraudace vybraných pokut je taky v repertoáru některých nepoctivých policistů, jak se můžeme dočíst v "černých kronikách").:-(

0/0
29.12.2016 15:16

M98a44r37t19i87n 82K77l42í23m49e33k 1369497101362

Možná stačilo dodržovat zákony této země...a neusel jste psát jistě obsahově zajímavý,ale jinak zcela zbytečný blog.

+1/−5
29.12.2016 13:23
Foto

P51a45v19e18l 25M77a12k26o43v21e29c 8688835171

Všechny smysluplné zákony této země se snažím úzkostlivě dodržovat...Pokud považujete za zbytečné téma kritiku postupné budování policejního státu včetně rozbujelé korupce v řadách policie, a nebo to dokonce schvalujete, tak pro Vás nemá smysl mé příspěvky číst, natož na ně reagovat...:-(

+2/−1
29.12.2016 13:30

M27a47r52t71i87n 61K65l29í28m64e82k 1559597641242

Nejste zde od toho,aby jse posuzoval smysluplnost zákonů,na to máme zákonodárce,které jsme demokraticky,neříkám že dobře zvolili a tedy nezbývá,než dodržovat i ty zákony,co se Vám nelíbí.To by i vrah mohl říci,že takový zákon respektovat nebude....dobrá hloupost,co.Pokud máte důkazy o korupci....konejte dle zákona.

+1/−1
29.12.2016 13:34
Foto

P90a29v20e69l 68M88a57k43o34v16e65c 8958285921

Na konání podle zákona si tady poměrně velkoryse platíme celé instituce...Lidé v civilizovaných zemích se chovají slušně, aniž by k tomu obvykle potřebovali psané zákony. Dobrým návodem na slušné chování je v naší euroatlantické civilizaci i samotné desatero...Pokud by lidé striktně dodržovali všechny psané zákony, včetně těch nesmyslných, tak bychom nejspíše ještě dnes žili v Českém království...Není to špatná představa, v roce, kdy si připomínáme Karla IV....:-)

0/0
29.12.2016 13:49

P97a67v24e92l 34B94r12a79v63e60n47e69c 7324267530357

Takze kazdy z nas ma pravo si rozhodnout ktery zakon je smysluplny a jen ten dodrzovat?

0/0
29.12.2016 17:06
Foto

P69a28v47e11l 51M91a18k97o25v27e68c 8138285651

Myslím, že většina lidí je schopna posoudit smysluplnost zákonů, které se bezprostředně dotýkají jejich každodenního života. Není na tom nic složitého. Stačí dodržovat pár základních pravidel a pokud se bude každý řídit heslem, že "svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého" (John Stuart Mill), tak i těch policistů bude potřeba méně...:-)

0/0
29.12.2016 19:31

P32a65v46e35l 30B95r67a61v34e68n22e21c 7644597310987

i kdybych souhlasil s tím co říkáte, jako že nesouhlasím, co s tou (podle Vás) menšinou která toho není schopna?

0/0
29.12.2016 19:51
Foto

P66a40v89e98l 45M47a57k27o50v15e58c 8258775171

Od toho tady jsou (funkční) policie a (funkční) justice jako služba občanům a společnosti.

0/0
29.12.2016 20:26

P35a97v61e97l 38B81r32a95v94e56n66e18c 7924787880407

a jak budou vybírat koho potrestat a koho ne když se některé zákony budou dodržovat a některé ne a budou platit jen pro menšinu (nedefinovanou), zatímco většina si bude vybírat podle svého uvážení které zákony pro ně platí a které ne?

0/0
29.12.2016 21:38
Foto

P37a58v75e25l 60M38a23k29o29v83e17c 8298835241

Pokud svým jednáním nebudete nikoho omezovat nebo poškozovat, tak nebude důvod k nějakému postihu...Případně se to bude losovat...:-)

0/0
29.12.2016 23:36

J47a52r82o27s42l23a59v 65H31e49j75n69a 4447421419

Každý, kdo má a používá mozek, pane Klimku, má právo mít názor na jakýkoli zákon.

Je hloupé, že nesmyslných zákonů je u nás mnoho a jejich počet se až brutálně zvyšuje.

+3/0
29.12.2016 14:14

M37a53r78t37i20n 77K10l48í62m55e96k 1849417771532

V žádné zemi na světě se všichni lidé nechovají slušně ,proto má každá civilizovaná země zákony na ochranu těch slušných. p.Makovec,byl jste neslušný a ještě si stěžujete. Své porušení zákona omlouváte korupcí apod.Dost hloupé.A pro p.Hejnu,máte naprostou pravdu,můžete mít názor na jakýkoli zákon,ale dodržovat ho musíte,vlastně nemusíte,ale pak už se nebudete řadit k těm slušným,jak psal p.Makovec

0/−1
29.12.2016 15:02
Foto

P73a13v22e80l 19M24a34k74o45v74e80c 8708375361

Své porušení zákona v žádném případě neomlouvám korupcí policie (na ten "oslí můstek" jste přišel jak?) a taky si na nic nestěžuji. Jen mně vadí, jak se naše země pomalu a nenápadně mění v byrokratický policejní stát...:-( A policejní buzerace a provokace je jen tou pomyslnou třešničkou na dortu...Ani za 27 let se nepodařilo přetvořit represivní policejní aparát totalitního režimu na službu občanům demokratického státu...:-( A to si lidé jako pan Klimek myslí, že je byrokracie, včetně té policejní ještě málo...

+1/0
29.12.2016 15:32

M49i89l92a79n 86S90t40e38h90l73í46k 7460139303711

Mohl byste mi vysvětlit, jak vás policie "vyprovokovala" (jak píšete níže v diskusi) k jízdě rychlostí 154 km/hod. ? :-P

+4/−1
29.12.2016 11:03
Foto

P44a38v27e86l 76M75a72k57o63v33e27c 8138785421

K ničemu mně nevyprovokovala, jel jsem tou rychlostí z vlastního rozhodnutí...:-). "Provokovala" mě nalepením na "kufr" k bezdůvodnému zrychlování a zpomalování...

+4/0
29.12.2016 11:08

M62i39l17a71n 22S22t64e14h15l53í85k 7230449213471

Zpomalování ? Vy jste je i vybržďoval ? :-)

0/0
29.12.2016 11:26
Foto

P44a71v20e13l 13M11a46k62o82v59e60c 8768425391

To bych si nedovolil, a ani to neumím, jen jsem ubral plyn...:-)

0/0
29.12.2016 13:14
Foto

T55o68m87á60š 94F38l44a38š73k89a 5175165406321

Teď jsem si přečetl diskusi a nestačím se divit. V blogu píšete o 154 km/hod a v diskusi, že v Německu jezdíte ještě o 130 km/hod rychleji, tedy 284 km/hod. Mohu se zeptat na vaše auto, co je to zač? A i když je to v Německu povoleno, tak tou rychlostí lze snad jezdit jen občas a někde, ale určitě ne obvykle jak uvádíte. To už bych se skutečně musel ptát na váš psychický stav a mám pochybnosti, zda byste vůbec měl řidičák vlastnit.

0/−3
29.12.2016 10:32
Foto

P72a10v63e40l 60M19a29k60o17v98e74c 8418265751

Je to obyčejné sériové Porsche a samozřejmě, že těch 300km/h tam mám jen velmi zřídka. Běžná pohodlná cestovní rychlost je tak 220km/h. Děkuji Vám za Vaši starost a péči o moje zdraví a můj řidičák a doporučuji Vám navštívit lékaře...třeba se s tím dá ještě něco dělat. Přeji Vám hodně hlavně duševního zdraví v novém roce...:-)

+3/0
29.12.2016 10:48
Foto

T33o22m61á45š 32F74l58a83š97k61a 5495825136151

Píšete o korupci policistů: "dle mých informací a zkušeností". Takže pokud tu zkušenost opravdu máte a nic jste neoznámil tak jste se dopustil trestného činu úplatkářství. A pokud jste to udělal rád a dobrovolně, protože vás to vyšlo levněji, tak jste na stejné úrovni jako ti vámi údajně zkorumpovaní policisté.

+3/−5
29.12.2016 10:29
Foto

P96a29v95e95l 69M23a88k81o95v29e25c 8328195931

Podejte na mě trestní oznámení, nebo se taky dopustíte trestného činu...:-). Smysl pro humor Vám evidentně (ne) chybí...

+3/0
29.12.2016 10:41

T61o88m85á63š 22Z67m14e61k 7389715833658

jakého? To jsem na to zvědav co v trestním zákoníku vylovíte.

0/0
29.12.2016 10:57
Foto

P73a88v12e11l 90M77a15k23o63v86e13c 8778705121

Pan Flaška píše, že neoznámení "neoznámení úplatkářství", ale já nevím...:-)

0/0
29.12.2016 11:06
Foto

T86o51m25á41š 30F98l64a63š32k18a 5755845706451

Pane bože to je blábol. Zaplatil jste pokutu za rychlou jízdu, oprávněně, a teď za to může kdejaký policajt jenom ne vy.

+7/−3
29.12.2016 10:26
Foto

P10a45v90e33l 22M14a49k10o78v93e38c 8478275951

Můj článek není o pokutě, ale o něčem jiném...Je to marné, je to marné, je to marné...:-)

+3/0
29.12.2016 10:49

T40o74m85á17š 91Z19m79e62k 7469955513838

váš článek je o tom, jak si vás dovolil někdo zastavit za to, že jste jel rychleji, než je povoleno. Je to marné, je to marné, je to s vámi marné.

+5/−2
29.12.2016 10:58
Foto

P11a19v65e93l 35M15a16k68o22v27e94c 8788655661

Asi jste četl nějaký jiný článek od jiného autora...:-)

+1/0
29.12.2016 13:13

J62a86r71d31a 13S81o81k67o32l 1566318671921

Dostanou policistétaké EET?nebo pod svícnem zůstane tma!!

0/0
29.12.2016 10:15

M60a64r47t98i94n 81H38a13v39l43í83k 1678320403577

v momente kdy vas nekdo rychlejsi dojede - jedna se o ohrozeni pze v pripade brzdeni to nestihne a napere do Vás.. a ohrození zivota je samozrejme horsi nez ze vice znicite asfalt (nebo co se vlastne komu stane) rychlou jízdou...

0/0
29.12.2016 10:03

M82a22r78t17i50n 35H56a92v89l25í91k 1688110423857

= policie porušuje rychlou jízdou zákon a ohrožuje ostatní nedostatečnou vzdáleností.

+1/0
29.12.2016 15:36

I19v72a66n 22M55a13r73e28k 6104958372

Vy jste jel p.Makovče 154km/hod? Tak mi není jasné , co zde vůbec "řešíte" RvRvRv Policie R^[>-]

+7/−3
29.12.2016 9:31

I62v32a52n 86M62a79r50e34k 6834208772

A propos . . . P.Makovče, na Slovensku už byste byl bez "papírů". . . . .Překročení rychlosti do 20 km/hod=100€, nad dvacet=zabavení řidičáku. . . . .To je pro ty co se nemohou "vlézt do kůže" celkem pohodový výchovný trest,ne ? !

+4/−1
29.12.2016 9:36
Foto

P23a26v66e14l 71M57a83k12o23v36e69c 8528345211

Se slovenskou policií mám své zkušenosti (jezdím tam docela často)...rychle se učí od české policie...:-(. Taky preferují vlastní kapsu před státním rozpočtem...

0/0
29.12.2016 9:49
Foto

P10a20v84e53l 18M92a77k21o23v71e33c 8508125611

Nic neřeším, pouze kritizuji praxi české policie (policejní provokace s civilně maskovanými policejními auty a korupci). Asi máte problém porozumět psanému textu...:-)

+2/−1
29.12.2016 9:47

I21v27a76n 57M75a41r58e49k 6554508412

"Policejní provokace ? " R^;-D A řekl jste někdy těm policistům ,,že jsou zkorumpovaní? A nebo je to jen Váš zdejší "výkřik do tmy" ? . . . . . Přeji Vám ,aby Vám to "hrdinství" ještě dlouho vydrželo, stejně tak jako vlastnictví řidičáku. R^

+3/−1
29.12.2016 10:08
Foto

P26a44v97e81l 10M91a78k28o75v61e69c 8658805741

Doporučuji Vám si přečíst mé starší blogy ("výkřiky do tmy"?) na téma fungování české policie. S policisty vždycky "diskutuji" , ale hlavní problém není u řadových policistů, ale v hlavách jejich velitelů, kteří jim nesmyslné rozkazy dávají...Kritiku nešvarů režimu byla hrdinstvím za totáče, dnes za to žádný postih nehrozí (nebo snad hrozí, když píšete o "hrdinství"?). Řidičák mám již 47 let, a tak mně snad jeho vlastnictví ještě nějaký čas vydrží...:-). Pokud bych snad o vlastnictví českého řidičáku přišel, tak naštěstí žijeme ve svobodném světě a je spousta zemí, které mně řidičák vystaví...Většina našich pirátů silnic jezdí stejně bez řidičáku a navíc obvykle pod vlivem alkoholu a drog...(což není a nebude nikdy můj případ).

+1/0
29.12.2016 10:39

M26a98r12t13i93n 79K31l55í31m90e95k 1599217761922

Má "obyčejné Porsche"...Ivane,ten si řidičák zaplatí....

+1/0
29.12.2016 13:26
Foto

P60a95v81e59l 41M55a46k60o70v20e69c 8238175851

Konečně rozumný názor!:-)

+2/0
29.12.2016 13:33

J50a79r12o35s22l11a16v 31H68e82j67n28a 4727891249

Teď jste tomu, pane Klimku, nasadil korunu.

0/0
29.12.2016 14:20

J36i98ř29í 30K49i44n63d39l 2278607173237

Vy, jako řidič vozidla jste na dálnici překročil výrazně nejvyšší dovolenou rychlost stanovenou právním předpisem . Takže pokuta byla zcela oprávněná a podle mého mírná. Kdyby jste rychlost překročil o 5 km v hodině dá se v totmo případě mluvit o nízké společenské nebezpečnosti a lze to v tomto případě řešit domluvou. Pokuty které uloží státní Policie jdou do státní rozpočtu a ne do rozpočtu Policie.

+6/−3
28.12.2016 23:10



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.