Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Růžový platil do 2007, měnil se za zatavený zejména kvůli ztížení možnosti padělání.

Kartičky, které se vydávaly v devadesátých letech, souvisely zejména se změnami názvu státu.

V současné době jde o sjednocování řidičských průkazů EU, abyste se nikde nemusel prokazovat i jiným průkazem (leckde nemají občanky a pasy nepotřebujete).

nepřipadá mi to tak děsivé.

1 1
možnosti
Foto

V blogu píši, že neřeším situaci ohledně osobních dokladů při cestách do zahraničí...Prokazovat se padělaným řidičským průkazem v době elektronických evidencí a dálkových přístupů do příslušných databází, může jen opravdový dement...:-) Za falšování veřejné listiny je větší postih než za jízdu bez ŘP...

2 0
možnosti

No, jenom na přilepšenou. Pokud je Vám 65+ tak, ještě spolu s kartičkou, musíte vozit papír A4 s potvrzením zdravotní způsobilosti. Šimlové řehtejte......

4 0
možnosti

tak lepší, než kdyby nás nějakéj senilní dědek bez lékařského vyšetření zabil, jen ať papír vozí

1 3
možnosti

Souhlas s článkem. Každý z nás má rodné číslo. Stačí tedy kartička s podobiznou a rodným číslem. Vše ostatní si každý úřad, nebo instituce načte ze své databáze. Banka, dopravní podnik, policie, ... Každý bude mít ve své databázi, že pan/paní XY má číslo účtu/zaplacenou měsíční jízdenku/ten a ten druh řidičáku/zbrojní průkaz/...

4 0
možnosti

P74e95t77r 62B22e67r41a83n

5. 1. 2017 17:28

Zaujalo mě, ten rozdíl mezi tím, jestli máte platný ŘP a nebo řídíte s neplatným ŘP. Dle všeho jste nepřišel o oprávnění k řízení vozidel. Bohužel, když jsem vloni šel s propadlým ŘP žádat o nový a požadoval jsem provizorní doklad než mě bude vystaven, neměl jsem nárok. Tak že jsem sice oprávnění řídit neztratil, ale za volant jsem nemohl....jak logické....

1 0
možnosti

tak asi nejlepší by bylo si vyřídit nový řidičák ještě před tím, než ten starý propadne, to by pak ani žádný provizorní doklad nebyl potřeba a za volant byste mohl

3 2
možnosti

by mě zajímalo, jak policajt zjistí, že mám platnej řidičák bez nesmyslnýho dokladu, jako mu řeknu jsem Makovec a on na to jako že jo, že je to jasný, podívá se do počítače, pokýve hlavou, omluví se že obtěžoval a Makovec jede dál, bych řek, že i v Americe, která je na doklady dost benevolentní musí mít řidič nějakej ten driver licence když řídí auto

3 1
možnosti
Foto

V USA nemají žádné občanské průkazy a řidičák často slouží jako doklad totožnosti...U nás by stačil taky jen jeden doklad (nebo jen jedno unikátní číslo), protože vše ostatní, včetně vaší podoby má policie k dispozici on line...Jinak Váš návrh a popis toho jak by to mohlo fungovat se mně velmi líbí... ale je až příliš moderní až revoluční...:-). Pokud jej budete prosazovat, můžete počítat s mojí plnou podporou!

5 0
možnosti

Dle Vašich blogů,bych zvážil emigraci....uleví se Vám,zkuste to. Za našimi hranicemi je svět ideální......

2 13
možnosti
Foto

Zní to blbě, ale mám svou vlast rád a chci aby se v ní dobře žilo...Je na tom něco špatně? :-)

14 0
možnosti

S tou posledni vetou placete na spatnem hrobe. Problematiku ridicskych pukazu resi zakon o provozu na pozemnich komunikacich, ktery ma v gesci ministerstvo dopravy.

0 5
možnosti
Foto

Policii, která nesmyslně pokutuje občany velí tuhý chovanec...

4 1
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2200x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik