Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Máte sice ve všem pravdu, ale já osobně mohu říci, že s tím vším jsem počítal předem a nic mě nepřekvapuje.

Kdo si myslel, že někdy bude rovnost národů a národností i jinde než jen na papíře, ten musel být hodně naivní.

Asi takhle hodně naivních lidí bylo hodně, když referendum o vstupu do EU navzdory mému "NE" vyhrálo.

Avšak právě proto, že jsem takto obecně skeptický, mě zas až tak moc nevytáčí, že se to děje. Je to lidská přirozenost.

Nevadí mi tak dalece, že nejsme rovnoprávní. Mnohem více mi vadí, že mocnější státy své vládnutí zaměřují špatným směrem pro především pro sebe, ale i pro nás (míním tím to, co se v Evropě děje ohledně změn složení obyvatelstva).

Když už chtějí diktovat, měli by nejprve sami mít rozum. Ale to nevidím. Nevadí mi, že nám vládnou. Vadí mi, že sami sebe a s tím i nás posouvají do úplných kopřiv.

8 2
možnosti
VV

A kdo za to muze, ze to mensi Rakousko je mocnejsi nez Ceska Republika?

4 0
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 15,72
  • Průměrná čtenost 2178x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik