Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DF

Muzete konkretne uvest v cem podle Vas porad nesplnuje verejnopravni zadani a jak pripadne byste to zmenil?

Protoze to spise vypada, ze Vam vadi, ze se vsichni z Vas neposadili na zadek, ze kanditujete za mini stranu s podporou 00000,1% a nedostal jste prostor nejmene hodinu v Otazkach Vaclava Moravce.

2 0
možnosti
Foto

Pouze stručně: představitelé nových nebo malých stran nemají možnost seznámit voliče s programem (1 minuta je skutečně málo), moderátor nenechá řečníkovi dokončit myšlenku (pointu), a tím neumožní vyznění celého příspěvku (mohu uvést na konkrétních příkladech), v případě, že se nedostaví zástupce některé strany, je pořad krácen s nesmyslným odůvodněním, že musí být rovné šance, moderátor je zjevně nepřipravený a odborně nezdatný (mírně řečeno)... proč pořady nemoderuje profesionál typu JŽ, který moderuje pořady s tzv. tradičními stranami, atd. Mohl bych Vás seznámit s analýzou pořadu, kterou jsme si nechali zpracovat experty, ale použijeme ji až u soudu... O pořadu pana Moravce vím své a někdy mu věnuji samostatný blog...:-). Jeho pozvání do tzv. Otázek VM bych s největší pravděpodobností nepřijal a pokud ano, tak jen s velkým sebezapřením...:-( Děkuji za Váš zájem o mé názory a přeji Vám hezký a úspěšný den.

2 1
možnosti

Co jste čekal od veřejnosprávného media?

2 1
možnosti
Foto

Plnění funkce veřejné služby...:-(

1 0
možnosti
Foto

Vy jste teda pěknej žalobníček. ;-)

2 0
možnosti
IA

Náhodou jsem část pořadu viděla, i se svým 15letým synkem. Politika mě nebaví a nemám ji ráda. Pobavil mě však synkův komentář když viděl všechny čtyři účastníky: "Mohli by tam dát třeba českej surfařskej tým, dalo by se na ně dívat a mluvili by jasně a k věci. Ano, divíš se správně, ale Česko má opravdu svůj surfařskej tým!"

A má pravdu, když jsme vypli zvuk, z nikoho ve studiu nešlo nic hezkého. Jeden zuřivě gestikuloval, druhý se tvářil zlostně, jiný měl ruce zkřížené, další měl urputný výraz v obličeji.... Radši jsme to přepli. Na pohádku. Politici slibují a nikdo nic neplní. V pohádkách to vždycky dobře dopadne, ale nikdo se netváří, že je to opravdové. Aspoň to však pobaví a dobře se na ně kouká.:-)

6 0
možnosti
MM

Nějak jsem z článku nepochopil co vám na tom pořadu vadí. Byl jste pozván, zúčastnil jste se, to, co jste předvedl je vaše vizitka, tak kde je problém?

5 0
možnosti
Foto

Zkuste si to přečíst ještě jednou a pokud to opět nepochopíte, tak to již nezkoušejte... Bude to pro Vás ztráta času. Děkuji Vám za výborný nápad. Budu proto časem psát blogy i pro méně chápavé...:-). Přeji hezký den.

0 3
možnosti
Foto

;-D;-D pobavilo, jste docela legrační človíček....;-D;-D

5 0
možnosti
RC

Shodou okolnosti jsem porad videl a rekl bych, ze jste tam rikal nesmysly, coz mne zrovna u Vas prekvapilo.

2 0
možnosti
Foto

Můžete být prosím konkrétní? Samozřejmě předvolební diskuse není vědecká konference, ale nesmysly jsem určitě (alespoň vědomě) neříkal...:-)

0 0
možnosti
VS

Nezlobte se, ale byl jste totálně trapnej. Pusťte si to ještě jednou. A pokud jste aspoň trochu sebekritický, tak už by jste nikdy neměl mít snahu v televizi vystupovat.Rv

5 1
možnosti
Foto

Máte stejný názor jako moje manželka. Jsem v politice nováček a určitě se budu časem zlepšovat. Věřte mi, znám se dobře...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2200x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik