Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Já, důchodkyně, už chápu, proč se někomu říká fňuk fňuk.

10 11
možnosti
Foto

Já, důchodce, už chápu, proč jsme ekonomickou kolonií a popelnicí Evropy... A asi si ani nic jiného nezasloužíme...

1 0
možnosti
MB

Nerozumím psanému textu Pavle - "Odebrání státních příspěvků u penzijního spoření všem důchodcům"? To je snad samozřejmé. Jsem v důchodu, jak mohu spořit dále na důchod? A domáhat se dalších Státních příspěvků? Podobně je to s utnutím podpor vkladu do 500 Kč, Jak to má vylepšit situaci budoucího důchodce ... ?

Jinak okrádán jsem rád, -jak píše pan Kindl. ČR - Země důchodcům zcela zaslíbená. Průměr přes 20 tis. Kč. Slovensko 14, Polsko 12, u Orbána 10? Inflace a náklady přibližně stejné. Co by za to mí rodičové dali ! ...

27 11
možnosti
Foto

Pokud jsem pracující důchodce, přispívám do systému (daně, důchodová daň a zdravotní daň, nesprávně nazývané pojištění), tak proč si nemohu spořit jako ostatní na přilepšení v důchodu, až nebudu moci pracovat? Jinak souhlasím s příspěvky státu až od vyšší úložky (já bych přispíval jen těm, co spoří minimálně 3 000 korun měsíčně).

9 6
možnosti
Foto

Mně jako důchodce vláda rozhodně neokradla. Za 18 měsíců vlády přidala vlády na důchody 4 000. Důchodci se mají jak dobře.

19 15
možnosti
Foto

No vidíte a mě ano, a to dokonce o nějakých 20 000 ročně...

11 13
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 15,87
  • Průměrná čtenost 2178x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik