Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

já když viděl kolik je asistentů ve školkách a školách.... to musí stát neskutečné peníze...

9 2
možnosti
JP

Jak se to dělalo dřív, že ti asistenti nebyli potřeba? A taky není pravda, že všechny mentálně slabší děti chodily do zvláštních škol. Když jsem chodila do školy já, měli jsme zvláštní školu 30 km daleko. I mentálně poněkud slabší spolužáci chodili do školy s námi, jen vyšli třeba z 8. nebo 7. třídy ZŠ. Jen bylo nutné, aby při vyučování nerušili ostatní. Inkluze fungovala i dřív, jen se to bralo jako norma a nedělal se kolem toho takový humbuk.

2 0
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 15,87
  • Průměrná čtenost 2178x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik