Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Tak já nevim,nejsem sice kamioňák ale na Evrpských dálnicích trávím většinu roku.Dlouhé kolony kamionů potkávám všude,dokonce v Německu mnohem víc než u nás a o Rakousku ani nemluvím.Takže buď jste pane Makovec byl nejdál na hranicích s dalekohledem anebo píšete své pocity z pohledu dovolenkáře co jede jednou do roka v sobotu přes Rakousko do Bibione...Rv Každopádně blábol bez ověřených faktů.

0 0
možnosti
Foto

Nejezdím po německých dálnicích každý den, a v Bibione jsem nikdy nebyl (asi mám co dohánět...:-)), ale to co se děje každý den na těch pár kilometrech rozbitých dálnic u nás jsem nikde nezažil...Jste asi ten "diskutující", kterému je určen můj blog

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/426649/Vypatlanec-makovec.html , takže příjemné čtení...:-)

0 0
možnosti
Foto

A co když v Rakousku nebo Německu je stejný primitiv jako vy a volá po zákazu kamionů, které by mohly jezdit přes Česko?

0 0
možnosti
Foto

Zatím je to naopak a Rakušáci a Němci si na rozdíl od nás nenechají devastovat vlastní silniční síť kamiony...A tím primitivem myslíte přesně co?

0 0
možnosti
Foto

zakažme po dálnicích jízdu osobním automobilům !! není dne, kdy bych neslyšel v rádiu, že by na dálnici nebouralo nebo nebylo odstaveno porouchané osobní auto ! Rv

1 0
možnosti
Foto

Dálnice jsou primárně určeny pro rychlou a bezpečnou přepravu osob...Není žádný důvod převážet zboží rychlostí nad 100km/hod. a společný provoz rychlých osobních aut a pomalých přetížených kamionů v nevyhovovujícím technickém stavu a sjetými pneumatikami je nejlepší recept na dopravní nehody...

0 0
možnosti

neomezená rychlost v Němcku - údaj tak max. z prospektů či z netu.

Pokud byste tam v reálu byl, zjistil byste, že dost úseků je rychlostně omezených

0 0
možnosti
Foto

Byl jsem tam v reálu, najezdil hodně kilometrů  a nenašel jsem žádný úsek, kde by byla rychlost bezdůvodně omezená...:-)

1 0
možnosti

Německé dálnice právě MAJÍ omezení, které tu situaci celkem úspěšně řeší. Je to poměrně hojně využívaný (a kupodivu i dodržovaný) zákaz předjíždění kamionů (nad 12,5 tuny) v období tuším 7-18 hodin (v tom čase se možná trochu pletu).

1 0
možnosti
PN

P30e13t87r 12N40o68v49á77k

15. 9. 2014 20:00

Ach jo. Zničené silnice a dálnice jsou spíš známkou fušerství českých stavebních firem. A buďme rádi, že kamiony jezdí po dálnici místo vesnic.

1 0
možnosti
Foto

Zrovna D 1 a D 2 je byla zničena hlavně enormním provozem přetížených kamionů po roce 1989. Všechny významné "české" stavební firmy, které u nás staví a opravují silnice a dálnice jsou vlastněny zahraničními investory...:-(. A do vesnic by měl být obecně vjezd tranzitních kamionů zakázán...

1 0
možnosti
LN

....."Jediné řešení vidím v okamžitém zákazu jízdy všech „tranzitních“ kamionů po českých dálnicích."...víte co pane Makovče.....dnes je obecní zastupitelstvo...R10 máme za zadkem.....přijďte lidem vysvětlit...jak...proto abyste mohl bezproblémově projet vy s vaší osobní plechovkou po rychlostní silnici dálničního typu....tak všechny náklaďáky pošlete skrz tuto obec.... 

...ale asi byste si měl vzít nějakou ochranku.....

1 0
možnosti
Foto

Kdybyste četl pozorně, tak byste zjistil, že navrhuji řešit "zákaz" zvýšením mýtného. Možná jsem neuvedl, že skutečný absolutní zákaz by se týkal silnic I. a nižších tříd...Nenapadlo mě, že by si někdo mohl myslet, že by kamiony mohly jezdit mimo zpoplatněné úseky. Děkuji za věcnou připomínku:-).

1 0
možnosti
DM

....<I>Základní rozdíl u dálničního provozu je však v počtu kamionů na západoevropských dálnicích ve srovnání s ČR a hlavně ve způsobu jízdy a technickém stavu kamionů na dálnicích. Ani jednou jsem v zahraničí nezažil vzájemné předjíždění kamionů, kdy jeden kamion jedoucí rychlostí 90 km/h, předjíždí jiný kamion, „řítící“ se po dálnici rychlostí 88 km/h.</I>

evidentně jste po západoevropských dálnicích nenajezdil NIC.

Apropos nejsme jediná tranzitní země a koneckonců právě pro naši skvělou infrastrukturu a ceně phm (díky spotřební dani z nafty),kdo může čr se zdaleka vyhne,

Počet kamiónů ani v procentech a v absolutní hodnotě už vůbec je samozřejmě v sousedním německu mnohem větší....

0 0
možnosti
Foto

Evidentně jste nikdy nebyl  za hranicemi České republiky...:-). Možná jsem velký klikař, ale skutečně jsem v Německu, Rakousku, Itálii, Švýcarsku,... nikdy nemusel na dálnici brzdit v levé jízdním pruhu, kvůli předjíždějícím se kamionům ...

0 0
možnosti
JB

Žádný kamion nejede bezůčelně jako ta většina na silnicích kterou tvoří osobní auta obsazená většinou jedním člověkem.Smlouvu,nebo návštěvu babičky či cesty za voliči se dají v pohodězvládat vlakem.Kamiony vozí lidem práci,vy v osobáku ne...Rv

0 0
možnosti
Foto

A nebo, proč se nejde tedy opravdu cestou německa? tam když vymýšlí pro cizince mýtné, tak svým občanům zruší silnični dań. To tihle chytráci mají jen jediný cíl, zničit tuzemskou ekonomiku.

0 0
možnosti
VH

No jo - ale nám nemají co zrušit: na rozdíl od Němců občan silniční daň neplatí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 15,72
  • Průměrná čtenost 2178x
Od roku 1990 působím aktivně na českém kapitálovém trhu a mám poměrně jasný a vyhraněný názor na to co se děje v reálné ekonomice. Novodobě jsem i starobním důchodcem a současně studentem doktorandského studia. Děkuji za připomínky, případně i nesouhlasné názory, podložené argumenty a fakty.

 

Seznam rubrik